عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آئین تکریم و معارفه شهردار جدید شهر اینچه برون برگزار شد

باحضور مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری :

آئین تکریم و معارفه شهردار جدید شهر اینچه برون برگزار شد

 آئین تکریم و معارفه شهردار جدید شهر اینچه برون برگزار شد
مراسم معارفه " ابراهیم حیدر پور " شهردار جدید شهر اینچه برون باحضور محمد حمیدی مديركل دفتر امورشهري وشوراهای استانداري ، امام جمعه محترم و دیگر مقامات محلی و مدعوین شهرستان برگزار گردید.
مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری در آئین تودیع و معارفه شهردار جدید شهر اینچه برون ضمن تقدیر و تشکر از کلیه شهروندان ، شورای اسلامی شهر و شهردار دوره چهارم و همچنین از پرسنل شهرداری و شهرداران سابق اینچه برون گفت: بودجه مصوب سالانه شهرداری دو میلیارد دو یک صد میلیون تومان می باشد که در نه ماهه نخست سال بیش از نهصد میلیون تومان محقق گردیده که تقریبا بخش اعظمی از این میزان از محل کمک های دولتی بوده است و و نیاز به تلاش بیشتر مدیریت جدید شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی جهت درآمدزائی دارد.
محمد حمیدی با تاکید بر وظیفه نظارتی تعریف شده برای شوراهای اسلامی شهر گفت: براساس بررسیهای صورت پذیرفته ، تاکنون حدود چهل و چهار درصد بودجه شهرداری اینچه برون محقق گردیده است و با توجه به مهلت زمانی تدوین بودجه و عوارضی سال 97 تا پایان بهمن ماه ، انتظار است که تهیه بودجه سال آتی منطبق با واقعیات و در سرفصلهای ابلاغی بوده وخارج از لیست سرفصل های غیر قانونی نباشد چرا که در غیر اینصورت منجر به ابطال میگردد.
وی با تاکید بر کار حساس تهیه بودجه خواستار تحول جدی و بازنگری در بودجه شد و افزود: دولت به شهرداریهای زیر بیست هزار نفر کمک های مالی نموده و تاکنون غالب میزان وصولی شهرداریها از کمک های دولتی بوده هست که توجه جدی مدیران شهری را در این خصوص جهت تصمیم سازیهای اساسی می طلبد.
مدیرکل دفتر شهری استانداری انتخاب شورا توسط مردم و انتخاب شهردار توسط شورا را تفاوت اصلی شهرداری با دیگر ادارات دانست و گفت که شهرداری با پول مردم می چرخد و کمک های دولت هم جزئی از پرداختی های مردم از قبیل مالیات بر ارزش افزوده و... می باشد .
وی با یادآوری کار شورا یعنی نظارت کردن بر هزینه کرد شهرداری ، خودداری از طایفه بازی و کار بر خلاف قانون را بسیار ضروری و مهم عنوان نمود و خواستار انسجام ، همدلی و وحدت توام با تعامل مدیران محلی و تکریم بزرگان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.
حمیدی در خاتمه همچنین افزود: استفاده از فرصت های بالقوه شهر اینچه برون از قبیل منطقه آزاد ، گمرک پایانه مرزی و ایستگاه راه آهن ، تالابهای آلماگل و آجی گل و از همه مهمتر وجود مردمانی زحمت کش و باصفا و بی ادعا و بسیار خالص خاصه در مباحث مرتبط با گردشگری از جمله موارد مهمی است که سیستم مدیریت جدید برای ورود به این عرصه ها باید تلاش کند و شفاف سازی در امور روزمره شغلی که با مردم سر و کار مستقیم دارد نیز بیش از پیش صورت پذیرد.
در این آیین " ابراهیم حیدرپور " به عنوان شهردار جدید شهر مرزی اینچه برون با سوابق اشتغال در ادارات گاز ، غله و.... معارفه و از بهمن مهرورز شهردار سابق تودیع و تکریم گردید و از تلاشهای آقای گل چشمه در طی دوره چندماهه سرپرستی شهرداری تشکر و قدردانی گردید.
شهر اینچه برون با حدود 3000 نفر جمعیت در شهرستان گنبدکاووس واقع است.

آئین تکریم و معارفه شهردار جدید شهر اینچه برون برگزار شد

آئین تکریم و معارفه شهردار جدید شهر اینچه برون برگزار شد


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 2345
  • کد خبر : 41228