عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین نشست مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرهای استان گلستان

باحضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان برگزار شد :

اولین نشست مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرهای استان گلستان

اولین نشست مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرهای استان با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری-مدیرکل دفتربانوان استانداری و بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت : بیشتر از پنجاه درصد از جمعیت کشور ما زنان هستند و بانوان ما چه در زمان انقلاب و چه در زمان جنگ خوب درخشیده اند و با تربیت خوبشان فرزندانی پرورش دادند که در زمان جنگ برای دفاع از ناموس و وطنشان از همه چیزخود گذشتند.

عبدالرضا چراغعلی خطاب به بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرهای استان گفت : شما منتخبین همین مردم هستید و برای دینی که به عهده دارید باید با سعی و تلاش ، مطالبات بانوان را طلب و پیگیری نمائید و از حق و حقوق آنان در همه جا دفاع کنید.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری ضمن ارائه پیشنهاد تشکیل تشکل غیر دولتی با عضویت بانوان عضو شوراهای دوره های اول الی چهارم شوراهای اسلامی شهر افزود : نتیجه مثمرثمر این مطالبات به تنهایی محقق نمی شود مگراینکه در قالب یک صنف و تشکل باشد.

چراغعلی همچنین به روز بودن اطلاعات را لازمه رسیدن به اهداف فوق دانست و افزود : جهت این اهداف با همفکری هم قطعا می توان به نتایج مطلوبی رسید.

 

در ادامه این جلسه مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ضمن تقدیر و تشکر از دفتر شهری و امور شوراهای استانداری در خصوص تشکیل این جلسه مفید گفت : بانوان ما در عرصه های اجتماعی مشغول فعالیت هستند و بانوان شورایی ما به عنوان منتخبین مردم باید مطالبات بانوان را پیگیری نمایند .

فائزه عبداللهی همچنین بر ضرورت آموزش به روز بانوان شورایی تاکید کرد و گفت : بانوان ، همگی چشم به ما دوخته اند و امیدواریم که با همفکری و هم اندیشی یکدیگر بتوانیم به اهدافی که در راستای مطالبات بانوان است به نتیجه ای مطلوب برسیم.

 

شایان ذکر است که برگزاری جلسات به صورت دوره ای در تمام شهرهای استان با حضور بانوان عضو شوراها و نخبگان –تشکیل انجمن استانی بانوان عضو شوراها - مشاوره افتخاری در حوزه زنان از جمله مهمترین مصوبات این جلسه بوده است.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1450
  • کد خبر : 4201