عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون استاندار گلستان از سد نرماب/ اولویت حل موانع آبگیری اولیه سد نرماب


بازدید معاون استاندار گلستان از سد نرماب/ اولویت حل موانع آبگیری اولیه سد نرماب

بازدید معاون استاندار گلستان از سد نرماب/ اولویت حل موانع آبگیری اولیه سد نرماب

 معاون عمرانی استاندار گلستان در بازدید از سد در حال ساخت نرماب بر تسریع در حل موانع آبگیری سد نرماب تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای، مهندس میر محمد غراوی در بازدید از سد نرماب و نشست با مدیر عامل و مدیران شرکت آب منطقه ای گلستان، مشاور و پیمانکار سد (سپاسد)، اظهار کرد: اولویت اول در حال حاضر، آبگیری اولیه سد نرماب است تا در صورت تکرار سیل های مشابه بتوانیم بخشی از سیلاب را با این سد در استان کنترل نمائیم. 
وی بیان کرد: بخشی از اعتبارات مواد 10 و 12 قانون مدیریت بحران برای پیشگیری از حوادث در نظر گرفته شده است و ضروری است ، شرکت آب منطقه ای گلستان برای حل مشکلات اعتباری نرماب تا آبگیری اولیه از این محل استفاده کند و مکاتبات و پیگیری های لازم را انجام دهد. 
مهندس غراوی با بیان اینکه ما به عنوان کارگزاران دولت باید با صبوری و تدبیر به ویژه در مسائل اجتماعی کارها را پیگیری نمائیم ، گفت: در خصوص جابجایی روستاهای باقی مانده داخل مخزن سد نیز لازم است در اسرع وقت اقدامات اولیه صورت گیرد. 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه سد نرماب، بزرگ ترین ، مهم ترین و حساس ترین سد در استان است، اظهار کرد: این سد قرار است اب شرب یک چهارم جمعیت استان و بخشی از آّب صنعت در شمال استان و همچنین آب کشاورزی بخشی از شرق استان را تامین نماید. 
مهندس سید محسن حسینی تصریح کرد: استان گلستان همزاد با سیل است و بخشی از کنترل سیلاب در شرق استان با این سد امکان پذیر است و بنابراین هر گونه هزینه و صرف وقت و انرژی برای پیگیری این سد ارزش بالایی دارد. 
وی تصریح کرد: بزرگ ترین مشکل در ادامه کلی کار، استملاک و تملک اراضی است که باید با تدبیر و پیگیری و مساعدت استان بتوانیم این مشکل را مرتفع نمائیم. 
در ادامه گزارش کاملی از روند کار در سد نرماب توسط مهندس ضیائی مدیر سد نرماب ارائه گردید و بازدید از قسمت های مختلف سد توسط معاون عمرانی استاندار ، مدیر عامل شرکت و عوامل اجرایی سد انجام شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .