عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تولید، خط اصلی جهاد اقتصادی است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان؛

تولید، خط اصلی جهاد اقتصادی است

تولید، خط اصلی جهاد اقتصادی است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: تولید، خط مقدم جهاد اقتصادی است و در این مسیر نقش شرکت‌های دانش بنیان بسیار موثر و مهم است و ما در معاونت اقتصادی با تمام توان از این شرکت‌ها حمایت خواهیم کرد.
 به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی در همایش مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور پارک علم و فناوری استان گلستان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان جزء مظلوم‌ترین مجموعه‌های علمی در کشور محسوب می‌شوند که از قابلیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار هستند.
وی ادامه داد: به نظر من باید توسعه فضای نوآوری را از فضای حاکمیت دور کنیم و باید به سمت بخش خصوصی پیش برویم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: یکی از نکات بسیار مهمی که در بخش شرکت‌های دانش بنیان باید بیشتر به آن توجه شود، بیان دستاوردها و موفقیت‌های این بخش است.
دهنوی گفت: جهاد تبیین یکی از مسائلی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است و در این بخش باید تولیدات شرکت‌های دانش بنیان را به سادگی بیان کنیم تا مردم بدانندد در این راستا چه اتفاقات بزرگی رخ داده است.
وی افزود: آینده از آن جوانان است و همه ما باید در این مسیر گام‌های موثری برداریم و حمایت از جوانان یعنی حمایت از آینده کشور و بدون شک حضور جوانان خلاق، خوشفکر و آینده‌نگر در میدان، مسیر کشور به سمت توسعه را هموار خواهد ساخت.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان متذکر شد: شرکت‌های دانش بنیان باید به سمت تولید محتوای با کیفیت پیش بوند چون آینده، آینده پلتفرم‌ها و محتواسازی است و سهم محتوا در بازار اقتصاد و جذب مخاطب سهم بسزایی است.
دهنوی بیان کرد: تمام دنیا به این نتیجه رسیده که پلتفرم‌های تعاملی آینده درخشانی دارند و در این مسیر، نقش تولید بسیار مهم است و باید بتوانید مردم را در این مسیر تعاملی با خود همراه کنیم و حتی نقدها را بشنوید و با مردم تعامل داشته باشید.
وی با اشاره به نقش مهم شرکت‌های دانش‌بنیان در تحقق رشد 7.7 درصدی گفت: ما در معاونت اقتصادی استانداری گلستان به سهم خود از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت خواهیم کرد و معتقدیم تولید خط مقدم جهاد اقتصادی است و هرچه در این مسیر هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

تولید، خط اصلی جهاد اقتصادی است

تولید، خط اصلی جهاد اقتصادی است

تولید، خط اصلی جهاد اقتصادی است




ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .