عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانک‌ها نوک پیکان توسعه هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

بانک‌ها نوک پیکان توسعه هستند

بانک‌ها نوک پیکان توسعه هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: اعتقاد دارم خط اصلی و نوک پیکان توسعه استان بانک‌ها هستند و بانک ابزار بزرگ پولی و بانکی دولت است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی صبح امروز در آئین تجلیل از یاوران اشتغال استان گلستان که در اداره کل کمیته امداد گلستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز کمیته امداد به یک دانش اشتغال دست یافته و در این مسیر نقش کمک بانک‌ها بسیار پر رنگ بوده و جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: هدایت تسهیلات به سمت کمیته امداد بدون شک باعث ایجاد اشتغال خواهد شد و از سویی کمک به این قشر یک اقدام بسیار مهم و ارزشمند است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: اعتقاد دارم خط اصلی و نوک پیکان توسعه استان بانک‌ها هستند و بانک ابزار بزرگ پولی و بانکی دولت است که دولت اختیارات نظام پولی و بانکی خود را به بانک داده و ما به بانک‌ها اعتقاد و اعتماد کامل داریم.
دهنوی بیان کرد: هدایت تسهیلات تبصره 18 و تبصره 16 به سمت کمیته امداد بدون تردید باعث ایجاد اشتغال خواهد شد و نظارت کمیته امداد بر ایجاد اشتغال تسهیلات بانک‌ها بسیار خوب و ارزشمند است.
وی اضافه کرد: تمام تلاش دولت بر این است از هر ظرفیتی برای ایجاد اشتغال به ویژه اشتغال پایدار استفاده کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: خوشبختانه مسیر اشتغالزایی در کمیته امداد مسیر مثبت و ارزنده‌ای است و سیاست خودکفایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش در کمیته امداد اتفاقات بزرگی را در جامعه رقم زده است.
دهنوی بیان کرد: مدیریت استان در این مسیر هر کمکی که بتواند انجام خواهد داد.

بانک‌ها نوک پیکان توسعه هستند

بانک‌ها نوک پیکان توسعه هستند

بانک‌ها نوک پیکان توسعه هستند

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .