عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کرسی‌های آزاداندیشی و ایجاد فضای گفتمانی می‌تواند محل تبیین انقلاب و روشن‌گری برای جوانان باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در در جلسه کمیسیون دانشجویی :

کرسی‌های آزاداندیشی و ایجاد فضای گفتمانی می‌تواند محل تبیین انقلاب و روشن‌گری برای جوانان باشد

کرسی‌های آزاداندیشی و ایجاد فضای گفتمانی می‌تواند محل تبیین انقلاب و روشن‌گری برای جوانان باشد

 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت : کرسی‌های آزاداندیشی و ایجاد فضای گفتمانی که از خواسته‌های مقام معظم رهبری بوده است، می‌تواند محل تبیین انقلاب و روشن‌گری برای جوانان باشد. جوانانی که محسور فضای مسموم مجازی شده‌اند و دستاوردهای نظام و انقلاب را که توسط قدرت رسانه‌ای دشمن پوشیده شده است را نمی‌بینند. روشن‌گری خواهد بود و از خواب بیدار خواهد کرد، نیاز به فضای گفتمانی و انتقادی برای دانشجویان و حتی برای اساتید احساس می‌شود، چه بهتر است انتقاد همراه با راه‌کار و پیشنهاد باشد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ "سیدعلی مهاجر" در جلسه کمیسیون دانشجویی اظهار داشت : برگزاری جشنواره اقوام و حضور وزیر محترم کشور در استان، موید شرایط خوب و آرام استان در فضای ملتهب کشور است و بخشی از آن مدیون زحمات مسئولان و اساتید فرهیخته‌ی دانشگاه‌های استان است، چون بخشی از اغتشاشات در فضای دانشگاه بوده است.

دبیر شورای تامین استان با اشاره به لازم الاجرا بوده مصوبات شورای تامین افزود : انتظار است نکات و مصوبات شورای تامین در دانشگاه‌های استان اجرایی شود، موضوعاتی چون جهاد تبیین در فضای دانشگاه و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، که ضرورت اجرای آن احساس می‌شود.

وی ادامه داد : کرسی‌های آزاداندیشی که بعضاً برخی از اعضا نگران ایجاد التهاب در فضای دانشگاه هستند، قاعدتاً این‌گونه نخواهد بود و مزایای برگزاری این کرسی‌ها به مراتب بیشتر از معایب آن خواهد بود که برگزاری آن مورد تاکید است.

مهاجر گفت : حضور دانشجو در فضای اغتشاشات و تجمعات غیرقانونی به واسطه‌ی روحیه جوانی، هیجانی و آرمان‌خواهی، کمتر مورد اشکال بوده اما از اساتید دانشگاهی انتظار نمی‌رود که با اغتشاش‌گران همراه شده و زبان دشمن شود. باید کمیته‌های انضباطی فعال و با معدود اساتید یا استادنماهایی که با سیاه‌نمایی، مخدوش و گمراه کردن اذهان دانشجویان در فضای کلاس، آنها را به سمت اغتشاش هدایت می‌کنند و اکنون خود را نشان داده‌اند برخورد نماید.

معاون استاندار افزود : مسامحه با کسانی که دامن می‌زنند به فضای اغتشاشات و برای مردم و نظام هزینه درست می‌کنند، چه در قالب استاد و چه در قابل دانشجو(بودند دانشجویانی که با تشکیل خانه تیمی و برنامه ریزی برای آشوب، قصد برهم زدن فضای دانشگاه را داشتند) جایز نیست. مطمئنا اگر اراده‌ی نظام بر برخورد با اغتشاش‌گران باشد جایی برای ارازل و اوباش و عوامل دشمن نخواهد بود.

 

کرسی‌های آزاداندیشی و ایجاد فضای گفتمانی می‌تواند محل تبیین انقلاب و روشن‌گری برای جوانان باشد

 

کرسی‌های آزاداندیشی و ایجاد فضای گفتمانی می‌تواند محل تبیین انقلاب و روشن‌گری برای جوانان باشد

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .