عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرستان گمیشان


آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرستان گمیشان

آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرستان گمیشان

آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرستان گمیشان، با حضور حاجی گلدی کر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان، سقلی ، فرماندار گمیشان، حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان و اعضا شورا تامین و شورای اداری شهرستان و جمعی از مردم شریف شهرستان در سالن عبدیجان آخوند گمیش تپه برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان گفت : ایام الله دهه فجر بهترین و مناسب ترین فرصت برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، حاجی گلدی کر در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 87 طرح عمرانی و 479 طرح اقتصادی و تولیدی شهرستان گمیشان بر اهمیت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط آحاد مردم و دستگاه های مختلف اجرایی تاکید کرد.

وی تاسیس ، تثبیت ، توسعه و پیشرفت و عدالت را از مراحل تحقق انقلاب اسلامی نام برد و ادامه داد : در حال حاضر به دلیل هجمه های سنگین دشمنان علیه ایران اسلامی ، جهاد تبیین در این عرصه مهمترین اقدام برای ارایه دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید همه در این مسیر گام بردارند.

حاجی گلدی کر بیان داشت : بنده قبلا در دوره ای مسئولیت در این حوزه جغرافیایی داشته ام و در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی، خدمات کم نظیری جهت رفع محرومیت شهرستان گمیشان صورت پذیرفته است و تبدیل بخش گمیشان به شهرستان گمیشان اثر مثبتی در جهت توسعه شهرستان داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان ، رهبر معظم انقلاب را پس از امام راحل ، عنایت ویژه برای نظام و انقلاب دانست و تاکید کرد: بدون شک عنایت خداوند شامل حال انقلاب اسلامی ایران شد و به آن آسیبی نمی‌رسد تا به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

سقلی، فرماندار گمیشان هم در این مراسم گفت : برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامیتجدید پیمان و میثاق با شهدا و امامین انقلاب می باشد، دومین نکته هشیار باش در برابر تهدیدهای دشمنان که از ابتدای انقلاب تا کنون دست ازدشمنی نکشیده و از هر روشی برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی مردم ایران استفاده کرده است که اغتشاشات چند ماه گذشته یک نمونه از جنگ تمام عیار آنها بود که به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نقشه بسیار دقیقی توسط دشمنان جهت ضربه اساسی به نظام اسلامی مردم ایران ترسیم شده بود اما محاسبه غلطی داشتندو آن هم عدم ارزیابی درست مردم مسلمان وانقلابی ایران بود، محاسبه غلط آنها، وفاداری شما دانش آموزان ونوجوانان عزیز به میهن اسلامی بود.

سقلی درباره ی پروژ های اقتصادی و عمرانی شهرستان گمیشان گفت: همزمان با دهه فجر امسال، 87 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 102 میلیارد تومان و 479 طرح اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا با اعتبار 315 میلیارد تومان و اشتغالزایی 799 نفر در این شهرستان بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: با گذشت بیش از یک دهه از فرآیند خشک شدن تالاب گمیشان به فضل الهی در دولت سیزدهم موضوع احیاتالاب طرح و طی سفر پر و خیر برکت ریاست محترم جمهوری اسلامی حضرت آیت الله رییسی به استان موضوع باعنایت ویژه زنگانه استاندار گلستان موضوع طرح و مصوب گردید و طی پیگیری های به عمل آمده یک اقدام مداخله که پمپاژ آب دریا درنظرگرفته شده بود با احداث ایستگاه پمپاژ آب به تالاب گمیشان به شکل الکترونیکال و بادی می باشد که یکی از مهم ترین طرح هایی است که در این ایام آغاز عملیات اجرایی آن شروع می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: یکی از پروژه هایی که در دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد پروژه ی شهرک گلخانه ای سیمین شهر با اعتبار بالغ بر 150 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 150نفر می باشد..

سقلی ادامه داد: تعویض پل فرسوده روستای قرنجیک خواجه خان یکی دیگر از پروژه های است که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و انشالله در هفته ی دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سقلی افزود: در بحث نهضت ملی مسکن ۷۲ و نیم هکتار در حوزه شهری و ۹۰ هکتار در حوزه روستایی برای ساخت مسکن تخصیص داده شده است.

وی گفت: در این ایام ۵۰ واحد در شهر گمیش تپه و ۲۰ واحد در روستای مراد گردی کلنگ زنی می شود.

فرماندار گمیشان تصریح کرد: افتتاح مدرسه ۶ کلاسه و چمن مصنوعی۲ زمین ورزشی و یک مرکز مشاوره افتتاح می شود.

سقلی در پایان از استقرار دکل های نفتی در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، طرح مذکور ب موجب رشد و شکوفایی شهرستان خواهد شد.

همچنین در پایان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان و همراهی سقلی، فرماندار گمیشان، آیین افتتاحیه مدرسه 6 کلاسه زنده یاد قربان محمد نظری در روستای خواجه نفس برگزار شد.

 

آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرستان گمیشان

 

آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرستان گمیشان

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 287
  • کد خبر : 99253