عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است


دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در آئین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 165 طرح عمرانی ، اقتصادی و تولیدی شهرستان بندرگز گفت: ایام الله دهه فجر بهترین و مناسب ترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین مردم و به خصوص نسل جوان است.

حاجی گلدی کر در این مراسم که در آغازین روز از دهه فجر برگزار شد، بر اهمیت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط آحاد مردم و دستگاه های مختلف اجرایی تاکید کرد.

وی تأسیس، تثبیت، توسعه، پیشرفت و عدالت را از مراحل تحقق انقلاب اسلامی نام برد و ادامه داد : در حال حاضر به دلیل هجمه های سنگین دشمنان علیه ایران اسلامی، جهاد تبیین، مهمترین اقدام برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار، انقلاب اسلامی را مهمترین و بزرگترین رویداد سیاسی اجتماعی تاریخ ایران دانست و اظهار داشت: در طول 44 سال پرافتخار انقلاب اسلامی، ملت ایران در بسیاری از حوزه ها، پیشتاز بودند. وی با مقایسه ایران در سال 1356 با حال حاضر، گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل ، پشتوانه مردمی و با اتکا به ایمان، اراده و اتکا به نفس و تکیه و خداوند متعال پیروز شد.

حاجی گلدی کر، مقام معظم رهبری را عنایت ویژه برای نظام و انقلاب دانست و تأکید کرد : بدون شک عنایت خداوند شامل حال انقلاب اسلامی و ایران شده است تا این انقلاب به دست صاحب اصلی اش برسد.

 


 


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .