عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصناف قلب اقتصادی جامعه هستند

استاندار گلستان در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه اصناف و بازاریان استان گلستان:

اصناف قلب اقتصادی جامعه هستند

 

اصناف قلب اقتصادی جامعه هستند 

استاندار گلستان بر نقش مهم اصناف در رساندن تولید ناخالص استان به وضعیت مطلوب تأکید کرد و گفت: اتحاد و انسجام رمز موفقیت و رسیدن به افق و چشم انداز مدنظر برای توسعه استان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان ، علی محمد زنگانه در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه اصناف و بازاریان استان گلستان که به مناسبت روز اصناف برگزار شد، اظهار کرد: به تعبیر متخصصان «اصناف» قلب اقتصادی جامعه هستند.

وی زحمات و تلاش‌های فعالان این حوزه در تولید ناخالص را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: با نگاهی اجمالی به جامعه می‌توان دید که بخش اعظمی از جمعیت کشور و استان گلستان در زیرمجموعه شوراهای اصناف فعالیت و امرار معاش می‌کنند.

استاندار گلستان با بیان اینکه در شرایط اقتصادی فعلی نقش اصناف بیش از همه صنوف خودنمایی کرده است ، خاطرنشان کرد:  همواره از اصناف و بخش خصوصی حمایت کرده ایم و دست در دست هم می توانیم چشم انداز استان را محقق کنیم.

وی حرکت به سمت رساندن تولید ناخالص استان به وضعیت مطلوب را از مهمترین اهداف برشمرد و افزود: با تحقق این هدف است که بحران اقتصادی پیش رو را پشت سر گذاشته و کشور را به سمت عمران و آبادانی هدایت می‌کنیم.

دکتر زنگانه گفت: به کمک اصناف و بازار می توانیم درآمد سرانه استان را از نصف میانگین درآمد سرانه ملی در حال حاضر به میانگین درآمد سرانه کشور برسانیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 239
  • کد خبر : 102816