عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد رونق اقتصادی در کشور از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

ایجاد رونق اقتصادی در کشور از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دولت تدبیر و امید بدنبال رفع مشکل رکود اقتصادی و در پی آن ایجاد رونق اقتصادی در کشور است.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای فرمانداران که به ریاست استاندار گلستان برگزار شد افزود:  آمارهای ارائه شده در  این یازده ماهی که از عمر دولت یازدهم می گذرد نشاندهنده افق های روشن در حوزه اقتصاد کشور می باشد.

وی در ادامه، مهار تورم، تأمین امنیت غذایی اقشار آسیب پذیر ، اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و کاهش هزینه های درمانی در غالب طرح تحول سلامت و پوشش بیمه ایی همه مردم کشور را از جمله اقدامات مهم دولت طی 11 ماه گذشته خواند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر ایجاد آرامش در بخشهای مختلف کشور خاطرنشان کرد: از زمان روی کار آمدن دکتر روحانی، خوشبختانه کشور در تمامی حوزه های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و ... از ارامش خوبی برخوردار است.

وی برنامه ریزی برای حل مشکلات زیست محیطی ، کنترل آبهای مرزی، به روز کردن ساختار کشاورزی و افزایش تولیدات نفت و گاز را از دیگر اقدامات مهم و تأثیر گذار دولت تدبیر و امید برشمرد.

طهماسبی همچنین توسعه اقتصادی و گردشگری و تکمیل پروژه های مهم استان از جمله  پروژه راه آهن کریدور ارتباطی کشور از طریق استان گلستان به آسیای میانه را، از جمله مهمترین طرحها و برنامه های در دست اقدام دولت در استان گلستان نام برد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران دولت در خصوص اظهار نگرانی ایشان از تغییر کاربری زمینهای کشاورزی گفت: تغییر کاربری زمینهای کشاورزی دغدغه ای بوده که در جلسات مختلف مورد اهتمام استاندار محترم قرار داشته و باعث خسارات غیر قابل جبرانی می شود و تأکید داریم این موضوع در جلسات تخصصی مورد پیگیری فرمانداران قرار داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان از پرداخت بخش اعظمی از بدهی های استان در سال 92 خبر داد.

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .