عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه باید بپذیرند که در مدار قانون حرکت کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

همه باید بپذیرند که در مدار قانون حرکت کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت:همه مردم، اصناف و گروهها باید بپذیرند که در مدار قانون حرکت کنند، زیرا قانون مداری ضامن امنیت پایدار است.

"علی اصغر طهماسبی" به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در جمع اصناف و مجامع امور صنفی استان اظهار داشت: افزایش آمار جرائم در کشور به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی نیست و باید برای پیشگیری از وقوع جرم، مطالعه و آسیب شناسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در مباحث امنیتی پیشگیری همواره بهتر از درمان است، بیان کرد: تأمین امنیت در جامعه هزینه خاکستری دارد و به لطف الهی، امروز کشور عزیز ما در منطقه پرالتهاب خاورمیانه با وجود آن همه دشمن قسم خورده در امنیت کامل بسر می برد و یکی از امن ترین کشورهای جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بسته حمایتی دولت جهت خروج از رکود اقتصادی و کاهش نرخ تورم، تصریح کرد: حمایت از تولیدات داخلی، تشویق و حمایت از سرمایه گذاران در بخشهای مختلف، فرهنگسازی در خصوص عدم اسراف و اصلاح الگوی مصرف در بین خانوارهای ایرانی و تشویق فعالان اقتصادی، از جمله اقداماتی است که در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته و در حوزه اقتصاد بدلیل وابستگی به صنعت نفت چندان موفق نبوده ایم، ادامه داد: خوشباخته با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و با سیاستهای اعمال شده ، شاهد پویایی مجدد فعالیتهای اقتصادی در کشور هستیم که این را به فال نیک گرفته و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

طهماسبی در پایان با اشاره به خدمات ارزشمند اصناف، کسبه و بازاریان در تاریخ انقلاب یادآور شد: شما اصناف از دوران انقلاب مشروطه تا ملی شدن صنعت نفت همواره در صف اول مبارزین انقلابی قرار داشته اید و در جریان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آن ایام با اعتصاب شما بازاریان بود که کمر رژیم پهلوی شکست و انقلاب اسلامی به ثمر نشست.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .