عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سال ۹۳ تداوم بخش حماسه اقتصادي در راستاي اقتصاد مقاومتي است

استاندار گلستان:

سال ۹۳ تداوم بخش حماسه اقتصادي در راستاي اقتصاد مقاومتي است

دکترحسن صادقلو گفت: سال ۹۳ تداوم بخش حماسه اقتصادي در راستاي اقتصاد مقاومتي است و اميدواريم در پرتو اقتصاد مقاومتي پاسخگوي مطالبات اصلي مردم كه رفع بيكاري جوانان، رونق توسعه و... است باشيم.
به گزارش روابط عمومي استانداري گلستان، دكتر "حسن صادقلو" در پيام نوروزي خود اظهار كرد: سالي پر از خاطرات همراه با خلق حماسه سياسي و بخشي از حماسه اقتصادي را پشت سر گذاشتيم.
وي با بيان اينكه همه استانداران از سوي دولت مكلف به توسعه محوري هستند افزود: اميدواريم در سايه همگرايي، تعامل و نوانديشي بتوانيم آغازگر مديريت استراتژيك و رفع مشكلات و تحقق مطالبات اصلي مردم باشيم.
دكتر صادقلو عيد نوروز را عيدي باستاني دانست كه در طول روزگاران نسل هاي گذشته پايه ريزي كرده اند و تصريح كرد: اين پايه ريزي يك سنت حسنه بوده است.
وي با بيان اينكه عيد، نوشدن و نوگرايي، جمال زيبا پيدا كردن و طراوت يافتن هستي است خاطرنشان كرد: خداوند زيباست و زيبايي را دوست دارد و چون عيد، تجلي زيبايي هاست مورد عنايت خداوند نيز هست.
استاندار گلستان، عيد را به معني رفع كدورت و آغازگري تعامل و تجلي صله رحم دانست و گفت: صله رحم، رمز بقا زندگي و طول عمر است.
دكتر صادقلو افزود: به اميد روزي كه با تعاملات، همنوايي و جمع عقول، در سايه پشتيباني ملت بتوانيم به مقصد اصلي كه رشد و توسعه همه جانبه استان و ايران اسلامي است برسيم.
استاندار گلستان در پايان ضمن عرض تسيت به مناسبت ايام فاطميه و شهادت دخت گرامي نبي مكرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) براي هموطنان عزيز سالي خوش همراه با بهروزي و سلامتي آرزو كرد.


تأیید کننده خبر : fathi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1171
  • کد خبر : 121