عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعداد جانباختگان گلستانی فاجعه منا به 20 تن رسید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

تعداد جانباختگان گلستانی فاجعه منا به 20 تن رسید

تعداد جانباختگان گلستانی فاجعه منا به 20 تن رسید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تعداد جانباختگان گلستانی فاجعه منا را 20 تن عنوان کرد و گفت: 32 تن از حجاج استان نیز همچنان مفقود می باشند.

"علی اصغر طهماسبی" بعد از ظهر امروز در جلسه پیگیری وضعیت حجاج استان اظهار کرد: در این بین دولت عربستان به جای کمک مدام در حال سنگ اندازی و کارشکنی است و این برای رژیمی که به ظاهر خود را خادمین حرمین شریفین می نامد جای بسی تأسف دارد.

وی ادامه داد: در صورت موافقت دولت عربستان بامداد فردا قریب به 130 تن از جانباختگان ایرانی فاجعه منا وارد فرودگاه مهرآباد خواهند شد و ما مدیرکل مدیریت بحران استان را به عنوان نماینده گلستان به تهران فرستاده ایم تا بعد از انجام تشریفات لازم، اجساد جانباختگان به استان منتقل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان داشت: حجاجی که طی دو کاروان از دوشنبه شب وارد گرگان شدند، به هیچ عنوان در وضعیت روحی و روانی مناسبی نیستند و صبح چهارشنبه نیز کاروان کلته از شهرستان گنبد که بیشترین تعداد جانباختگان استان از این کاروان می باشد، وارد فرودگاه گرگان خواهد شد.

طهماسبی تصریح کرد: از بین جانباختگان گلستانی به جز یک مورد، بقیه از برادران و خواهران اهل سنت استان می باشند که به خانواده های همه این عزیزان تسلیت می گوییم.

وی با بیان اینکه حجاج ما بسیار مظلومانه جان باختند، خاطرنشان کرد: متأسفانه رژیم سفاک آل سعود حتی حاضر به عذرخواهی از خانواده های داغدار جانباختگان فاجعه منا نشده و این در حالی است که آنها سرمست از پول نفت دست به هر جنایتی در منطقه می زنند و شما امروز خونریزی، درگیری و عملیات تروریستی را در منطقه نخواهید دید که ردپایی از آل سعود در آن هویدا نباشد.

تعداد جانباختگان گلستانی فاجعه منا به 20 تن رسید

 

تعداد جانباختگان گلستانی فاجعه منا به 20 تن رسید

 

تعداد جانباختگان گلستانی فاجعه منا به 20 تن رسید


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .