عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 107 مصوبه کارگروه تسهیل گلستان به منظور حل مشکل تولید کنندگان

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت گلستان :

107 مصوبه کارگروه تسهیل گلستان به منظور حل مشکل تولید کنندگان

107 مصوبه کارگروه تسهیل گلستان به منظور حل مشکل تولید کنندگان

 107 مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان برای حل مشکل تولید کنندگان در سال 1394 صادر گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: متعاقب صدور مصوبه هیأت محترم وزیران در تاریخ 94/2/19 و با آغاز به کار کارگروه تسهیل استانها در سال گذشته  هشت جلسه اصلی این کارگروه با حضور استاندار محترم و اعضای کارگروه در محل دفتر کار ایشان منعقد و در این جلسات بالغ بر 107 مصوبه جهت رفع موانع تولید و مشکلات تولیدکنندگان استان در زمینه های مختلف صادر گردید.

به گفته رئیس سازمان صنعت , معدن و تجارت و دبیر کارگروه تسهیل استان گلستان ، در سال گذشته با بررسی مشکلات 50 واحد صنعتی در این کارگروه 107 مصوبه در زمینه رفع مشکلات مربوط به امور بانکی, تأمین اجتماعی, امور مالیاتی, برق, گاز, امور اراضی و سایر موارد برای واحدهای صنعتی صادر گردید که از این تعداد بالغ بر 67 درصد مصوبات تا پایان سال 94 اجرا و 33 درصد باقی مانده در دست بررسی و اقدام قرار دارد .

وی همچنین افزود : همزمان با جلسات کارگروه اصلی ، 7 جلسه کارشناسی ذیربط نیز در سازمانهای صنعت , معدن و تجارت و جهاد کشاورزی با حضور معاونین دستگاه های فوق و کارشناسان دستگاه های عضو برگزار گردیده که ماحصل این جلسات بررسی پرونده مشکلات 59 واحد تولیدی و صدور 69 مصوبه برای رفع مشکلات این واحدها بوده است .

قوانلو افزود : از مهمترین مصوبات کارگروه ، حل مشکلات شرکت شمالشرق , بهره برداران معادن ذغال سنگ شرق استان با اشتغال بالغ بر 500 نفر و نیز راه اندازی شرکت کیمیا سفال تولید کننده آجر سفالی با اشتغال درحال حاضر 50 نفر و قابلیت افزایش تا 200 نفر و حل مشکل شرکت نئوپان شموشک برای حفظ اشتغال کارگران آن شرکت و دهها شرکت و واحد تولیدی دیگر بود که با اجرایی شدن مصوبات و حل مشکلات این واحدها از تعطیلی واحدهای فوق جلوگیری بعمل آمد .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان همچنین گفت : استان گلستان تنها استانی بوده که استاندار شخصاً ریاست تمامی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را بعهده داشته است .

وی ابراز امیدواری نمودند که انشاءالله در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، برنامه ریزی لازم برای برگزاری منظم جلسات این کارگروه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی انجام گیرد .


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 915
  • کد خبر : 19786