عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طی ده ماهه نخست سالجاری ۶۲ درصد مصوبات کارگروه تسهیل استان اجرایی شده است

مدیر کل صمت گلستان :

طی ده ماهه نخست سالجاری ۶۲ درصد مصوبات کارگروه تسهیل استان اجرایی شده است

 

طی ده ماهه نخست سالجاری ۶۲ درصد مصوبات کارگروه تسهیل استان اجرایی شده است

 

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در پانصد و هشتاد و نهمین گفت : با پیگیری های انجام شده ، طی ده ماهه نخست سالجاری ۶۲ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده گفت : سال گذشته بدلایل مختلف تنها ۱۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اجرایی شده بود که با پیگیری های انجام شده و جدیت دستگاههای اجرایی و بانکهای استان ، طی ده ماهه نخست سالجاری ۶۲درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده است .

وی گفت : در ۱۰ماهه نخست سالجاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در مجموع ۴۵۶ مصوبه داشته که از این تعداد ۲۳۳ مورد در حوزه بانکها ، ۲۰ مورد در حوزه تامین اجتماعی ، ۳۳ مورد در حوزه امور مالیاتی و ۱۷۰ مورد در حوزه سایر دستگاه‌های اجرایی بوده است .

حسن زاده گفت : از ۴۵۶مصوبه کارگروه تسهیل ۲۵۰ مصوبه اجرایی شده و ۲۰۶ مصوبه اجرا نشده که بخشی از مصوبات اجرا نشده به دلیل عدم مراجعه متقاضی به حوزه مربوطه بوده است .

وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کارگروه در سالجاری ، افزود : با هدف رفع مشکلات و موانع تولیدکنندگان ، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون در مجموع ۶۷ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 187
  • کد خبر : 99837