عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تسلیت معاون استاندار در پی درگذشت آیت الله شیخ محمد تقی نصیری


پیام تسلیت معاون استاندار در پی درگذشت آیت الله شیخ محمد تقی نصیری

در پی درگذشت آیت الله شیخ محمد تقی نصیری روحانی برجسته و از شاگردان حضرت امام خمینی(ره)، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پیامی مصیبت وارده را به دهرویه مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

 

انالله و انا الیه راجعون

جناب آقای دهرویه، مدیر کل محترم اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری

بدینوسیله درگذشت جانسوز آیت الله شیخ محمد تقی نصیری (دایی بزرگوارتان) را به شما و خانواده آن عالم بزرگوار تسلیت عرض می نمایم.

رحلت عالم جلیل القدر آیت‌الله شیخ محمد تقی نصیری مبارز انقلابی، همراه دیرین ولایت و استاد برجسته حوزه‌های علمیه موجب تاثر و تألم فراوان اینجانب و همکاران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گردید.

بي‌شك خدمات شايان آن عالم بزرگوار در تاريخ انقلاب اسلامي به يادگار باقي خواهد ماند و در نزد خداي سبحان، مأجور به ثواب حسن و پاداش عظيم خواهد بود.

علی اصغر طهماسبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

 

وی که از شاگردان امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بود، سال 1310 در سمنان متولد شد و پس از کسب فیض از درس و بحث استادان حوزوی در قم و مشهد به سمنان بازگشت و سالها مدیر حوزه علمیه سمنان بود .

آیت الله نصیری در دوران تحصیل حوزوی‌اش از محضر استادانی همانند علامه محمدصالح حائری سمنانی، ملا غلامحسین هراتی، آیات ادیب نیشابوری و میرزا هاشم قزوینی، مراجع عظام بروجردی، سید محمدرضا گلپایگانی، سیدمحمد محقق داماد و امام خمینی(ره) بهره برد .

حاج شیخ محمدتقی نصیری سال‌ها با مدیریت و تدریس در حوزه علمیه سمنان به تربیت و پرورش شاگردان پرداخت وحجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، ریاست محترم جمهور نیز از شاگردان ایشان است.

 

ایشان همچنین پدر شهید محمد صادق نصیری بودند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .