عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بارش برف و لغزندگي سطح راه هاي گلستان


بارش برف و لغزندگي سطح راه هاي گلستان

بارش برف و لغزندگي سطح راه هاي گلستان

مديركل راه و شهرسازي گلستان با توجه به ريزش و تداوم نزولات جوي در استان، وضعيت راه هاي استان را برفي و همراه با لغزندگي اعلام كرد و از رانندگان خواست كه احتياط كامل را رعايت كنند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" در جلسه اضطراري شوراي هماهنگي مديريت بحران استان در محل سالن جلسات مديريت بحران استان، گفت: با توجه به گزارش هاي واصله از هواشناسي و شرايط خاص جوي و كاهش دما بخصوص در شرق و جنوب استان و مناطق منتهي به استان هاي خراسان شمالي و سمنان، سه محور كوهستاني توسكستان در گرگان، خوش ييلاق در آزادشهر و محور جنگل گلستان با بارش شديد برف و لغزندگي سطح راهها همراه هستند.

به گفته وي، بارش برف و مه غليظ در ارتفاعات و در جاده هاي كوهستاني لغزندگي و كاهش ديد افقي رانندگان را بدنبال دارد.

رئيس شوراي هماهنگي حمل و نقل گلستان به همين منظور به رانندگان توصيه كرد كه در اين شرايط مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت كرده و حتما تجهيزات ايمني و زمستاني همانند زنجير چرخ، پوشاك، لباس گرم و اغذيه به همراه داشته و از سلامت خودروي خود مطمئن باشند.

دبير شوراي هماهنگي مديريت بحران گلستان در ادامه به مواج بودن درياي خزر و محدوديت تردد شناورهاي در سواحل استان بويژه در محدوده گميشان اشاره كرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .