عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درخواست مجوز استخدام 1600 نفر در وزارت كشور

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت كشور خبر داد:

درخواست مجوز استخدام 1600 نفر در وزارت كشور

درخواست مجوز استخدام 1600 نفر در وزارت كشور

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت كشور اظهار کرد: درخواست مجوز براي استخدام 1600 نفر در استانداري ها، فرمانداري ها و بخشداريها به دولت ارسال شده و اين موضوع در حال پيگيري است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ناصريان در حاشيه اختتاميه اولين دوره مسابقات ورزشي بانوان شاغل مجموعه وزارت كشور در ساري به ضرورت بهسازي و توانمند سازي نيروي انساني در وزارت كشور و استانداري ها اشاره كرد و گفت: بر اساس سند جامع نيروي انساني كه مي بايست تا پايان 96 ارائه مي كرديم با همكاري استانداري ها سند آماده و براي دولت و سازمان امور استخدامي ارسال شده است.

وي افزود: نيروهاي انساني موجود متناسب با سابقه مدرك تحصيلي، رشته تحصيلي و تجربه باید ساماندهي شود و تلاش بر آن است تا با توانمند سازي نيروي انساني براي هر پستي در وزارت كشور نيروي انساني توانمند داشته باشيم تا نيازي به تامين نيرو از ساير دستگاهها نباشد .
ناصريان تصريح كرد: براي اولين بار با تلاش صورت گرفته بيش از 83 درصد فرمانداران از مجموعه وزارت كشور انتخاب شده اند تلاش خواهیم کرد تا این موضوع به بخشداران نیز تسری یابد.
وي از اصلاح ساختار فرمانداري ها و بخشداري ها خبر داد و گفت: بر اين اساس 600 معاون جديد به ساختار فرمانداري ها اضافه شده است و درخصوص اختصاص معاون به 30 تا 40 درصد بخشداري ها هم موضوع در دست پیگیری است و اولويت نیز بكارگيري از ظرفيت داخلي وزارت کشور در سراسر كشور است .

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1892
  • کد خبر : 40569