عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ايمن سازي راه ها با همكاري دستگاه ها ميسر است

دبير كميسيون ايمني راه هاي گلستان:

ايمن سازي راه ها با همكاري دستگاه ها ميسر است

ايمن سازي راه ها با همكاري دستگاه ها ميسر است

دبير كميسيون ايمني راه هاي استان گلستان گفت: هر تلاشي كه در جهت ايمن سازي محورهاي ارتباطي استان انجام مي گيرد با همكاري دستگاه هاي اجرايي مرتبط بويژه پليس راه پررنگ تر و نتيجه بر خواهد بود.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"علي بخش رستمي" در دومين جلسه كميسيون ايمني راه هاي استان در سال 94 با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گلستان، اظهار داشت: از اين رو از تلاش و تعامل پليس راه استان قدرداني مي شود و اميدواريم كه سطح اين همكاري ها بيش از پيش تداوم داشته باشد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان افزود: انتظارات بحق و معقول دستگاه هاي ذيربط را در حد بضاعت و امكانات مالي و نيروي انساني، پاسخگو خواهيم بود.

به گفته رستمي، سال گذشته مساعدت هاي متعددي از سوي سازمان هاي تابعه وزارت راه و شهرسازي از جمله سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي براي تامين امنيت راه هاي كشور به پليس راه شده است.

وي ادامه داد: اين مساعدت ها در شرايطي است كه تنها نگهداري و ايمن سازي سالانه راه هاي موجود كشور و به تبع آن استان، به منابع مالي فراواني نياز دارد كه با توجه به كسري و كمبود اعتبارات، قادر به تحقق اين مساله نيستيم.

فرهنگ سازي و مشاركت مردم در اجراي پروژه هاي عمراني از ضروريات است

 معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گلستان با ابراز تاسف از عدم تامين منابع مالي پروژه هاي عمراني استان، فرهنگ سازي و مشاركت مردم را در اجراي اين پروژه ها از ضروريات دانست.

مهندس"رضا مروتي" افزود: براي جبران اين نقيصه و كمك به توسعه استان، لازم است كه دستگاه هاي اجرايي از يكديگر انتظارات معقول و قابل اجرا داشته باشند و در ارائه خدمات، همديگر را همپوشاني كنند.

وي گفت: علي رغم وجود دو مصوبه و تائيد هيئت دولت براي تامين خسارت هاي مالي ناشي از سيلاب خردادماه سال گذشته در حوزه راه هاي استحفاظي استان بويژه دو راه شرياني اولنگ و خوش ييلاق، اما اين ارقام تامين نشد.

به گفته مروتي، بنابراين راهي جز استفاده از مشاركت هاي مردمي و همچنين همپوشاني يكديگر در ارائه خدمات نداريم.

بررسي نتايج نظرسنجي از راه هاي اصلي و فرعي استان در نوروز 94، اعلام واگذاري مسووليت دبيري كميسيون اجرايي مديريت ايمني به مديران كل راه و شهرسازي و ارائه گزارش عملكرد سال گذشته پليس راه استان محورهاي اين جلسه بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .