عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرستاران در خط مقدم درمان قرار دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

پرستاران در خط مقدم درمان قرار دارند

پرستاران در خط مقدم درمان قرار دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در مراسم تجلیل از پرستاران استان با بیان اینکه پرستاران در خط مقدم درمان قرار دارند، اظهار کرد: امروز جامعه پرستاری ما علی رغم تمامی بی مهری ها و مشکلات، به اصول پایبند و با پرهیز از نا کارآمدی، طبق راهبرد قانون عمل می کنند.

علی‌اصغر طهماسبی گفت: طبق استانداردهای اعلام‌شده هر یک از پرستاران باید ۱.۷ درصد بیماران را پوشش دهند اما در حال حاضر هر یک از پرستاران ما پنج بیمار را پوشش می‌دهند و به میزان کاری که انجام می دهند مبلغ دریافتی بسیار ناچیزی دریافت می کنند.

وی با بیان به اینکه سعی داریم تا بخشی از مطالبات جامعه پزشکی خصوصاً پرستاران تا پایان سال پرداخت شود، اظهار کرد: امید است با پیگیری هایی که صورت می گیرد در فرصت باقی‌مانده از سال، بخشی از مطالبات این عزیزان پرداخت شود.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان تصریح کرد: اگر اعتمادسازی از دست برود در حوزه سلامت ناکارآمد خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بابیان اینکه اگر امروز نتوانیم تغییرات را مدیریت کنیم فردا باید به دنبال مدیریت بحران باشیم، خاطرنشان کرد: اساس کار در حوزه بهداشت و درمان توسعه است که اگر این اتفاق رخ ندهد با مشکل مواجه می‌شویم.

وی افزود: طبق آمارهای به‌دست‌آمده اکنون کشور با کمبود ۱۰۰ هزار پرستار مواجه است که استان گلستان هم از این موضوع مستثنا نیست.

طهماسبی در پایان از پرستاران خواست در جهت رفع مشکلات، کارگروه جامع راهبردی در استان شکل دهند تا با همکاری دستگاه‌ها و ظرفیت‌های که در استان وجود دارد اقداماتی صورت گیرد.

پرستاران در خط مقدم درمان قرار دارند

پرستاران در خط مقدم درمان قرار دارند

پرستاران در خط مقدم درمان قرار دارند

پرستاران در خط مقدم درمان قرار دارند

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .