عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » كميته راهبردي بررسي مشكلات و ارائه راهكارهاي توسعه شهرداريها و شوراهاي اسلامي استان تشكيل مي شود


كميته راهبردي بررسي مشكلات و ارائه راهكارهاي توسعه شهرداريها و شوراهاي اسلامي استان تشكيل مي شود

معاون عمراني استاندار گلستان گفت : حسب دستور اكيد استاندار مبني بر برنامه ريزي جهت پيگيري مشكلات و مسائل مبتلابه شهرداريها و شوراهاي اسلامي شهرها ، كميته راهبردي بررسي مشكلات و ارائه راهكارهاي توسعه شهرداريها و شوراهاي اسلامي شهرهاي استان تشكيل مي شود.

رضا مروتي اظهار داشت : اين كميته به رياست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري و باحضور مديران كل دفتر امورشهري وشوراها و دفتر فني استانداري به عنوان اعضاي اصلي در محل حوزه معاونت هماهنگي امورعمراني استانداري مي باشد.
وي با بيان اينكه دبيرخانه اين كميته در دفتر امور شهري و شوراها مستقر خواهد بود افزود : به تناسب موضوعات مورد بررسي ، از مديران و كارشناسان مرتبط حوزه و ساير دستگاهها نيز در جلسات كميته دعوت خواهد شد.
مهندس مروتي در ادامه از شهرداران و اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها خواست كه موضوعات و مشكلات مهم و جدي موجود در سطح شهرهاي تابعه خود را به ترتيب اولويت ، احصاء و با ارائه پيشنهادات لازم به دبيرخانه كميته ارسال نمايند.
وي در خاتمه اظهار اميدواري كرد ؛ كميته مزبور بتواند در جهت هماهنگي و تسريع در رفع مشكلات اساسي شهرداريها و روند پيشرفت و توسعه زيرساختهاي عمراني و اقتصادي شهرهاي استان گامهاي اساسي و موثري بردارد.


تأیید کننده خبر : ghorbaninejad
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1282
  • کد خبر : 422