عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روستاها جایگاه متحرک هر استان هستند

مدیر کل روابط عمومی استانداری:

روستاها جایگاه متحرک هر استان هستند

روستاها جایگاه متحرک هر استان هستند

 مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان در جمع دهیاران منتخب شهرستان علی آباد کتول گفت: روستاها جایگاه متحرک و دینامیک هر استان هستند.

علی یازرلو که در جمع دهیاران فعال عرصۀ خبری سخن می گفت، افزود: در مدت کوتاهی که در سایت استانداری، قسمت اخبار دهیاری ها را اضافه کرده ایم 80 دهیار از روستاهای استان فعال شده اند که اخبار حوزه روستایی را ارسال میکنند.

وی افزود: همچنین در نظر داریم که تا پایان سال دهیاران فعال در سطح استان را به 200 دهیاری افزایش دهیم.

وی اظهار داشت: برای ایجاد این فضا ابتدا دامنه ای ایجاد کردیم که در گام اول اخبار حوزه استاندار، چهار معاونت، 14 فرمانداری و 30 اداره کل و اکنون در نظر داریم همه دهیاری ها بتوانند از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه شخص استاندار نگاه ویژه ای نسبت به حوزه اطلاع رسانی خصوصاً در روستاها دارد گفت: بنا به دستور استاندار این فضا ایجاد شده و اطلاع رسانی یکی از وظایف دهیاران است که باید این فضا را پوشش دهند.

 

یازرلو اضافه کرد: اولین فرمانده قرارگاه عملیاتی استاندار، دهیاران هستند که به تبع آن این شعاع در بخش و شهرستان و استان موج بر می دارد.

وی گفت: گام های نخست را با دهیارانی که ظرفیت و پتانسیل این اقدام را دارند، شروع کرده ایم و در نگاه میان مدت و بلند مدت همۀ 830 دهیار را در سراسر استان فعال می کنیم.

وی با اشاره ای به آمار تعدد اخبار ماه اخیر روابط عمومی استانداری گفت: در مجموع ماه گذشته 730 خبر در سایت استانداری منتشر کرده که 350 الی 400 خبر از سوی فرمانداری ها ارسال شده است.

روستاها جایگاه متحرک هر استان هستند

 

روستاها جایگاه متحرک هر استان هستند

 

روستاها جایگاه متحرک هر استان هستند

 

روستاها جایگاه متحرک هر استان هستند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : دهیار
  • بازدید : 994
  • کد خبر : 4679