عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به آموزشهای قبل از ازدواج به عنوان یک اولویت نگاه کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

به آموزشهای قبل از ازدواج به عنوان یک اولویت نگاه کنیم

به آموزشهای قبل از ازدواج به عنوان یک اولویت نگاه کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: بهتر است با همکاری سازمانهای مردم نهاد و موسسات خیریه، آموزشهای قبل از ازدواج را گسترش دهیم و به امر مهم ، بعنوان یک اصل و اولویت در زمینه ازدواج نگاه کنیم.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اضافه کرد: این آموزشها می تواند شامل مواردی نظیر مهارتهای زندگی ، مباحث روانشناسی و ... باشد که باعث شناخت هر چه بیشتر جوانان از اصول ازدواج شده و پایه های زندگی مشترک آنها را تقویت خواهد کرد.

جانشین ستاد ساماندهی امور جوانان استان ادامه داد: شهرستان آزادشهر استان گلستان به عنوان پایتخت ازدواج آسان در کشور معرفی شده و ما از زحمات تمامی خیرین و بزرگوارانی که در این راه قدمی برداشته اند قدردانی نموده و سپاسگذار این عزیزان هستیم.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیتهای خیرین ، سازمانهای مردم نهاد و مؤسسات خیریه در امر ازدواج آسان گفت: ظرفیتهای مردمی نباید نادیده گرفته شود زیرا تا کنون در هر حوزه ای که مردم و خیرین ورود کردند باری از روی دوش دولت برداشته شده است.

طهماسبی با اشاره به افزایش آمارهای طلاق در جامعه اظهار داشت: وقتی که جوان ما پای کامپیوتر و در فضای مجازی به دنبال همسر ایده ال خود می گردد و دشمن با ابزارهای گوناگون فرهنگی، کانون خانواده های ما را هدف قرار داده است، نتیجه آن آمار تأسف بار طلاق در جامعه است.

وی افزود: هر چند ما هرگز نمی گوییم که وقتی دونفر هیچ تفاهمی با هم ندارند و به سختی در کنار هم زندگی می کنند، حق طلاق ندارند بلکه انتظار داریم خانواده ها و جوانان ما امر ازدواج را به عنوان مهمترین مسأله زندگی خود قلمداد و کرده و با در نظر گرفتن تمامی شرایط نسبت به آن مبادرت ورزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: پیرامون مسأله وامهای ازدواج ضمن برگزاری جلسه با بانکهای استان در این خصوص مکاتبه کرده ایم و ما قول هرگونه کمک و مساعدت در این خصوص را می دهیم.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما مردم قدرشناسی هستند و اصل نظام را دوست دارند، حال ممکن است انتقاداتی نیز به وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور وجود داشته باشد اما مردم مطمئن باشند که دولت تدبیر و امید تمام توان خود را برای مرتفع نمودن این مشکلات بکار گرفته است.

در پایان این جلسه از چهار تن از خیرین ازدواج استان توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیر شد.

به آموزشهای قبل از ازدواج به عنوان یک اولویت نگاه کنیم

 

به آموزشهای قبل از ازدواج به عنوان یک اولویت نگاه کنیم


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .