عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشكلات بندرتركمن را با برنامه تحولي رفع كنيد

استاندار:

مشكلات بندرتركمن را با برنامه تحولي رفع كنيد

مشكلات بندرتركمن را با برنامه تحولي رفع كنيد

دکترحسن صادقلو عصر روز يكشنبه در آيين توديع و معارفه فرماندار شهرستان تركمن گفت: فرماندار جديد شهرستان با برنامه تحولي شهرستان را مديريت كند تا در سايه همدلي و همراهي مردم و مسئولين مشكلات رفع شود.
"حسن صادقلو" افزود: اين مسئوليت امانتي است كه خدا به شما اعطاء كرده است و اين ميدان داري شما در اين عرصه بسياري از سرنوشت‌ها را تغيير خواهد داد.
وي اظهار كرد: امروز مردم بندرتركمن منتظر شما در عرصه خدمت هستند و توقع آنها اين است كه خدمت صادقانه برايشان داشته باشيد و اين فرصتي براي شما و براي بانوان فعال و تلاشگر تركمن است كه بتوانند در عرصه خدمت قابليت و توانمندي خود را نشان دهند.
استاندار در ادامه افزود: ما زماني به شما در اين عرصه تبريك مي گوييم كه در عرصه خدمت توفيق داشته باشيد و بتوانيد در راستاي منويات مقام معظم رهبري و دولت تدبير و اميد گام هاي موثري برداريد.
صادقلو تصريح كرد: امروز برخي مديريت‌ها در عرصه قوم تركمن اتفاق افتاده است كه بايد اين فرصت را مدل همراه و همگام با نظام و سعي و كوشش بر خدمت و با اهداف نظام تعريف كنيد.
وي افزود: در استان در حال طراحي يك مديريت سيستم مدارانه و استراتژيك هستيم و از فرمانداران نيز توقع برنامه تحولي در حوزه خود داريم.
استاندار گلستان اضافه كرد: امروز بحث آشوراده و ميانكاله در هيأت دولت دو مصوبه را گذرانده است و اين نشان دهنده اهميت اين دو موضوع است.
وي با اشاره به اين كه وضعيت صنعت در استان ما مطلوب نيست گفت: ارزش افزوده صنعت در استان ما دو دهم درصد است و از هزار و ۸۴ طرحي كه به عنوان طرح‌هاي صنعتي تصويب شده است تنها ۷۰ درصد آن اجرايي شده است و بخشي از آن تنها در حد يك پروانه دادن باقي مانده است.
استاندار بيان كرد: حتي ۳۰ درصد از آن چه پروانه داده شده است هنوز اجرا نشده و تنها سه و چهار دهم اين ۷۰ درصد كارخانجات نيمه فعال ما اشتغال ۱۰۰ نفر بيشتر در استان دارند كه رقم بسيار پاييني است.
در اين مراسم "مرجان ناز قليچي" به عنوان سرپرست جديد فرمانداري شهرستان تركمن منصوب و از زحمات "عبدالحميد قربانزاده گوكلاني" تجليل شد.

تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1253
  • کد خبر : 607