عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عدم نیاز به مراجعه حضوری ارباب رجوع به استانداری با راه‌اندازی سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات شهروند


عدم نیاز به مراجعه حضوری ارباب رجوع به استانداری با راه‌اندازی سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات شهروند

 مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گلستان گفت: به دستور استاندار محترم و در راستای مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا و جهت تکریم و کاهش نیاز به حضور و تردد ارباب رجوع‌ در استانداری، سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات شهروند، بر روی میز خدمت الکترونیکی استانداری گلستان راه‌اندازی شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، فاطمه کاویان افزود: با استقرار این سامانه، مردم شریف استان می‌توانند از هر نقطه از کشور بدون مراجعه حضوری به استانداری، نامه‌ها و مکاتبات خود را ارسال و با استفاده از کد پیگیری دریافتی، درخواست‌های خود را تا دریافت نتیجه از طریق این سامانه که متصل به سامانه اتوماسیون اداری استانداری است، پیگیری کنند.
وی ادامه داد: همچنین تمامی مراحل مکاتبه از ثبت تا ارجاعات انجام شده توسط دبیرخانه، از طریق پیامک به ایشان اطلاع رسانی می‌شود.
کاویان در تشریح روند انجام کار در این سامانه، اظهار کرد: در این فرایند، ارباب رجوع با مراجعه به سایت استانداری گلستان و ورود به بخش مکاتبات شهروند می‌تواند نسبت به ثبت نامه و یا پیگیری نامه‌های قبلی اقدام نماید. جهت ثبت نامه پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز در "فرم ثبت نامه توسط ارباب رجوع" و الصاق مدارک مرتبط و ارسال به استانداری، یک رسید الکترونیک در قالب پیامک، حاوی کد رهگیری اطلاعات اولیه به شماره موبایل ثبت شده در فرم ارسال می‌گردد. سپس این نامه در سامانه اتوماسیون اداری استانداری گلستان ثبت می‌گردد. در نهایت نیز نتیجه اقدامات صورت گرفته از طریق پیامک به ایشان اطلاع رسانی می‌شود. 

عدم نیاز به مراجعه حضوری ارباب رجوع به استانداری با راه‌اندازی سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات شهروند


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1698
  • کد خبر : 71639