عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار جدید علی آباد کتول معارفه شد

در جلسه شورای اداری:

فرماندار جدید علی آباد کتول معارفه شد

فرماندار جدید علی آباد کتول معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آباد کتول با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مشاور استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول، عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم، ضمن تشکر از زحمات هدایتی کتولی فرماندار سابق گفت: باید بپذیریم که این مسولیتهای دنیایی یک امانتی از طرف خداوند متعال برای ما است فلذا هر انسانی در هر جایگاه اداری که باشد اگر بر این باور و اعتقاد باشد جز کردار و رفتار حکیمانه از او سر نخواهد زد.
وی بر عملکرد و اقدامات دولت در سطح شهرستان و رضایت مندی مردم تاکید کرد و گفت: باید مدیران مشارکت و همکاری تنگاتنگ با نماینده عالی دولت در شهرستان داشته باشند .
در ادامه، عبداللهی مشاور استاندار، يكي از رموز ارتقا و تحول در كارها را همين تغييرات و آمدن و رفتن‌ها دانست و گفت: تغييرات باعث پويايي و ايجاد تحرك در كارها می‌شود و اين تغيير و تحولات خود يكي از عوامل ارتقا و بهبود در امور خواهد شد. 
وی افزود: جابجایی‌ها و انتصابات مدیریتی در کشور به معنای خدمت در سنگر دیگر نظام است 
در پایان از زحمات سه ساله حسن هدایتی فرماندار سابق تقدیر و مهندس محسن سوخته سرایی  به عنوان سرپرست فرمانداری علی آباد کتول معارفه شد.

 فرماندار جدید علی آباد کتول معارفه شد


فرماندار جدید علی آباد کتول معارفه شد

 

فرماندار جدید علی آباد کتول معارفه شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .