عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید استاندار و مسئولین استان گلستان از منطقه آزاد ارس


بازدید استاندار و مسئولین استان گلستان از منطقه آزاد ارس

 حسن صادقلو استاندار گلستان، علی مرگدری معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار ، رضا مروتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تنی چند از مسئولین استان گلستان با هدف الگوبرداری از فرآیندها و فعالیت های منطقه آزاد ارس از این منطقه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، بازدیدکنندگان بعد از برگزاری نشست مشترک با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از نقاط مختلف این منطقه بازدید کردند.

 بازدید از سایت های صنعتی و کارخانه ها، مراکز صنعتی، پروژه های عمرانی و صنعتی، کشاورزی، گردشگری و زیربنایی منطقه آزاد ارس از جمله برنامه های سفر دو روزه مسؤلان استان گلستان می باشد.

 گفتنی است ایجاد منطقه آزاد اینچه برون در استان گلستان در سفر آذر ماه ریاست محترم جمهور به استان گلستان مطرح و پس از تصویب آن در شورای عالی مناطق آزاد کشور ، و با پیگیری مسئولین استانی مقرر است لایحه این منطقه توسط سازمان مناطق آزاد کشور تدوین و به مجلس شورای اسلامی ارسال گردد .

 منطقه آزاد اینچه برون می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه استان گلستان داشته باشد ، از اینرو استاندار گلستان و سایر مسئولین این استان با جدیت تسریع در ایجاد و شکل گیری آن را دنبال می نمایند .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1212
  • کد خبر : 8102