عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی


پیام مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

 مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان در پیامی 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که با تعامل و آموزش، زمینه رشد و پیشرفت روابط عمومی ها در نگارستان ایران فراهم شود و شاهد توسعه ارتباطات در گلستان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام علی یازرلو به شرح زیر است؛
  
بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید مهمترین شاخصه عصر حاضر ارتباطات و روابط است.
زندگی بشر هیچ گاه تا این اندازه تحت تاثیر مراودات قرار نگرفته و صد البته ارتباطات بستر هزینه و فایده بسیاری از جوامع و افراد گردیده است.
نام گذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده میزان اهمیت مسله ارتباطات  در سطح بین المللی و ملی دارد.
آنچه در فرآیند ارتباطات نقش روابط عمومی ها را بیش از هر بخش دیگری برجسته می سازد آشنایی با بستر رسانه و آگاهی بخشی سریع, دقیق و شفاف است.
روابط عمومی ها باید بتوانند با دریافت آموزش های زمینه ارتقا بهره وری نیروهای درون سازمانی را فراهم آورند و در این راستا روابط عمومی به مثابه تلاشی برای نفوذ بر افکار از طریق عملکردی مسئولانه و بر اساس روابط رضایت مندی دوطرفه است.
خوشبختانه بنیان های روابط عمومی و ارتباطات در گلستان تاریخچه ای دیرینه دارد که باید با همت مدیران و روابط عمومی ها زمینه ارتقا جایگاه ارتباطات فراهم شود.
اینجانب روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و امیدوارم با تعامل و آموزش زمینه رشد و پیشرفت روابط عمومی ها در نگارستان ایران فراهم شود و شاهد توسعه ارتباطات در گلستان باشیم.

علی یازرلو 
مدیرکل روابط عمومی ساتانداری گلستان 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 504
  • کد خبر : 83240