عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیمارستان 96 تختخوابی پیامبراعظم گنبدکاووس افتتاح شد

با حضور وزير بهداشت و استاندار گلستان؛

بیمارستان 96 تختخوابی پیامبراعظم گنبدکاووس افتتاح شد

بیمارستان 96 تختخوابی پیامبراعظم گنبدکاووس افتتاح شد

 با حضور وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و استاندار گلستان؛ بیمارستان 96 تختخوابی پیامبراعظم گنبدکاووس افتتاح شد.

برای عملیات ساخت و تجهیز بیمارستان 96 تختخوابی گنبدکاووس تاکنون مبلغ 140 میلیارد ریال هزینه شده است و برای تجهیز کامل آن به 120 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز می باشد.

 هم اکنون بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس در برخی بخش ها از جمله اورژانس، داخلی، درمانگاه، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و درآینده نزدیک در بخش جراحی های عمومی به مردم این منطقه خدمات می دهد.

بیمارستان 96 تختخوابی گنبدکا ووس که عملیات اجرایی آن ازسال 75 آغاز شد پس از 10 سال توقف درسال 85 مجدا عملیات ساخت آن ادامه یافت و هم اکنون به بهره برداری رسید.

با راه اندازی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) امکانات و بیماران بیمارستان شهدای این شهر به این بیمارستان منتقل و مکان فعلی این بیمارستان نیز به مرکز تخصصی و فوق تخصصی بیماری های سرطانی تبدیل خواهد شد.

به علت جمعیت بالا و موقعیت مرزی گنبدکاووس و نیز بهره مندی مردم شرق گلستان ازخدمات درمانی و بیمارستانی این شهرستان می طلبد نسبت به تسریع دراحداث بیمارستان 800 تختخوابی گنبدکاووس اقدام گردد.

گفتنی است گنبدکاووس با 158 پزشک متخصص و فوق تخصص این ظرفیت را دارد که دانشگاه یا دانشکده پیراپزشکی در آن راه اندازی شود.

درآیین افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی گنبدکاووس علاوه بر هیات های همراه وزیر بهداشت و درمان و استاندار گلستان، امام جمعه، خیرین سلامت و نیز مسوولان گنبدکاووس حضور داشتند.


تأیید کننده خبر : دنکوب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 5838
  • کد خبر : 865