عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وحدت اقوام و احزاب گلستان در کشور نمونه است/ نگاه سلیقه‌ای در انتصابات نداریم


وحدت اقوام و احزاب گلستان در کشور نمونه است/ نگاه سلیقه‌ای در انتصابات نداریم

وحدت اقوام و احزاب گلستان در کشور نمونه است/ نگاه سلیقه‌ای در انتصابات نداریم

استاندار گلستان گفت: وحدت اقوام، احزاب، گروه‌های سیاسی در استان گلستان در کل کشور نمونه است و ما در این زمینه پیشگام هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی با دبیران احزاب و فرهیختگان سیاسی و اجتماعی استان، خاطرنشان کرد: استان گلستان از نظر وحدت اقوام نمونه و پیشگام در‌کشور‌ است.

وی‌ ادامه داد: هرگاه وحدت داشتیم موفق بودیم و هرگاه اختلاف بی‌جا و منازعه وجود داشته باشد شاهد سستی و مشکل خواهیم بود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ما در استان گلستان ۴۰ چالش را در نظام مسائل استان شناسایی کردیم و برای هرکدام دارای برنامه و چشم‌انداز هستیم.

زنگانه با اشاره به مظلومیت حوزه فرهنگی در جامعه بیان کرد: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر را نباید تنزل دهیم.

استاندار گلستان گفت: در مبارزه با فساد با هیچ فردی تعارف نداریم و از دستگاه‌های نظارتی هم بخاطر قاطعیت و دقت در این زمینه سپاسگزارم.

زنگانه افزود: ما حساب کسانی که کشف حجاب می‌کنند و برهنگی را ترویج می‌دهند و امنیت روانی و اخلاقی را بهم می‌ریزند با بدحجابی و ضعیف الحجاب بودند جدا کردیم.

وی افزود: ارائه خدمت به کسی که کشف حجاب می‌کند ممنوع است اما کسانی که دارای حجاب ضعیف هستند از همین جامعه هستند و فرزندان ما هستند.

استاندار گلستان تصریح کرد: ما نباید در مواجه با این اقشار راه را اشتباه برویم و سیاست باید با افراد ضعیف الحجاب، ایجابی و فرهنگی باشد.

زنگانه بیان کرد: کار بی‌قاعده در موضوع حجاب ممنوع است و باید اقدام در این بخش با برنامه و در چهارچوب باشد.

وی در بخش دیگری با اشاره به مسائل اقتصادی استان خاطرنشان کرد: ما برای هر بخش سند چشم انداز استان دارای برنامه هستیم.

استاندار گلستان گفت: چشم‌انداز ما این است از داشته‌های استان بهترین استفاده را داشته باشیم و با توسعه زیرساخت‌ها، ظرفیت‌ها را افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری در خصوص آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی گلستان، اضافه کرد: موانع حقوقی پروژه پتروشیمی گلستان برطرف شده و افزایش سرمایه صورت گرفته و با تعیین هیات مدیره جدید با حضور رییس جمهور آغاز فاژ عملیاتی پروژه را شاهد خواهیم بود.

استاندار گلستان تصریح کرد: با اجرای این پروژه درآمد ناخالص استان ۴۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

زنگانه گفت: در‌ حوزه اقتصادی با مطالعه صحبت می‌کنیم و برنامه و هدف داریم و با حساب و کتاب اقدامات را انجام می‌دهیم

وی افزود: به زودی یک سرمایه‌گذار خارجی وارد گلستان خواهد شد و یک‌پکیج سرمایه‌گذاری ارزشمند مورد مذاکره قرار خواهد گرفت.

استاندار گلستان تصریح کرد: زمینه حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان با جدیت در حال پیگیری است و با قدرت به دنبال جذب سرمایه‌گذاران خارجی هستیم.

زنگانه در بخش دیگری با اشاره بر لزوم ارزیابی دائمی مدیران در سطوح مختلف گفت: مدیران ارزیابی می‌شوند و بدون تردید حذف مدیران ضعیف انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما با هیچ فردی در خدمت به مردم تعارف نداریم و بر اساس عملکرد و شاخص‌های مشخص عملکردی، مدیری ضعیف عمل کند بلافاصله تغییر مسوولیت خواهد داد.

استاندار گلستان بیان کرد: در اقدامات و انتصابات ما نگاه باندی، سلیقه‌ای و گروهی نداریم و تلاش ما بر این است از تمام ظرفیت‌های موجود در استان که می‌توانند در راستای برنامه‌های دولت اقدامات مثبتی برای مردم انجام دهند استفاده کنیم.

زنگانه بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته ۹۴ درصد مدیران ما بومی و ۱۱ درصد مدیران بانوان هستند که تلاش داریم این عدد را حداقل به 20 درصد برسانیم.

وی با اشاره به مطالبه نمایندگان احزاب برای توجه به موضوع کشاورزی در استان گفت: تعیین قیمت منصفانه خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه گندم در سال گذشته از استان گلستان آغاز شد و استان گلستان آغاز کننده این اقدام عدالت محور بوده است.

استاندار گلستان بیان کرد: ما برای احقاق حقوق‌کشاورزان که گنج‌های پروردگارند از جان می‌گذاریم و با تمام وجود برای این عزیزان کار می‌کنیم.

زنگانه اضافه کرد: معتقدیم خام فروشی در گلستان باید پایان یابد و قدم‌های مثبتی نیز در این مسیر برداشته‌ایم که حاصل آن به زودی مشاهده خواهد شد.

وی افزود: سعی کردیم حلال مشکلات باشیم و ظرفیت‌های استان را به خوبی بشناسیم، بشناسانیم و برای استفاده از آن تلاش کنیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: در دولت سیزدهم در استان گلستان ظرفیت تولید کارخانه‌های آرد از ۲۰ درصد به بیش از ۳۰ درصد رسیده و باعث رونق کار این عزیزان شده که نمونه‌ای از اقدامات ما برای عرصه تولید استان است.

زنگانه گفت: بیش از 80 واحد تولیدی راکد و نیمه فعال با سرمایه‌گذاری بیش از 635 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 839 نفر در استان دوباره به چرخه تولید بازگشت و انتظار من از همکاران در سال جاری این است که این تعداد به دو برابر افزایش یابد.

وی با اشاره به اقدامات مثبت در زمینه تولید و اقتصاد در استان گفت: ۳ محصول ید پایه در استان به زودی افتتاح خواهد شد.

 

وحدت اقوام و احزاب گلستان در کشور نمونه است/ نگاه سلیقه‌ای در انتصابات نداریم

 

وحدت اقوام و احزاب گلستان در کشور نمونه است/ نگاه سلیقه‌ای در انتصابات نداریم

 

وحدت اقوام و احزاب گلستان در کشور نمونه است/ نگاه سلیقه‌ای در انتصابات نداریم

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .