عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امید آفرینی در جامعه معنای حقیقی امر به معروف

استاندار گلستان در گلستان نشست با اعضای شورای مرکزی مجمع رهروان استان مطرح کرد؛

امید آفرینی در جامعه معنای حقیقی امر به معروف

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

امید آفرینی در جامعه معنای حقیقی امر به معروف

استاندار گلستان با تاکید بر نقش و جایگاه امر به معروف اظهار کرد: امید آفرینی و ایجاد ایمان در جامعه معنای حقیقی و بزرگترین امر به معروف در جامعه است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه امروز سه شنبه 13 تیر در جلسه با اعضای شورای مرکزی مجمع رهروان استان، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، تصریح کرد: کسانی که دل مردم را خالی می کنند و با ایجاد نزاع ، تفرقه افکنی می کنند ، مصداق منکر در جامعه هستند.

وی افزود: یکی از مظاهر امر به معروف التزام به قانون است و ضرورت دارد همه توجه و اجرای قانون را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.

استاندار گلستان گفت: دعوت به اتحاد، انسجام، همدلی ، جلوگیری از ناامیدی و جلوگیری از تضعیف اراده های مردم در واقع هنر جریان انقلابی و مطالبه گر است که امروز به آن نیازداریم.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف در جامعه اسلامی یادآور شد: مسئله امر به معروف از 4 مرتبه قلبی، زبانی، نوشتاری و عملی برخوردار است که قانون گذار 3 مرتبه اول را متوجه مردم دانسته و مرتبه عملی را تنها در اختیار حکومت می داند.

دکتر زنگانه تاکید کرد: در انجام دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر حیثت افراد، جان و مال آنها، حریم خصوصی، حقوق فردی و اجتماعی باید در امان بماند و به آنها تعرضی نشود.

وی ادامه داد با کمک مجمع رهروان و شوراهایی از این دست می توانیم بر اساس قانون تجمعات و اعتراضات مسالمت آمیز را ذیل مجوزهای قانونی از مراجع ذیصلاح برنامه ریزی و مدیریت کنیم.

استاندار گلستان یادآور شد: قرارگاه امام حسن عسگری (ع) در موضوع حجاب و عفاف با جدیت به کار خود ادامه می دهد و حمایت های لازم را از این قرارگاه داشته ایم.

وی با اشاره به قانون، افزود: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر شخص یا گروهی حق ندارد به اقدامات مجرمانه بپردازد.

دکتر زنگانه همچنین تاکید کرد: بر اساس قانون کسی که به آمران به معروف و ناهیان منکر تعرض کند، مشمول هیچ گونه تخفیفی نمی شود.

وی در ادامه خواستار حمایت از کارمندانی شد که تذکراتی را به مدیران می دهند و گفت : از کارکنانی که در دستگاه های اجرایی به مدیران تذکر می دهند ، حمایت می کنیم.

لازم به ذکر است در این جلسه اعضای شورای مرکزی مجمع رهروان استان مسائل و دغدغه های خود را با استاندار گلستان درمیان گذاشتند.

گفتنی است راه اندازی مجمع رهروان به همت سرلشکر ایزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفته است و در ۳ محور مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم فعالیت می کند.

 

امید آفرینی در جامعه معنای حقیقی امر به معروف

 

امید آفرینی در جامعه معنای حقیقی امر به معروف

 

امید آفرینی در جامعه معنای حقیقی امر به معروف

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .