عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ریل گذاری مناسبی در مسیر پیشرفت گلستان صورت گرفته است

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان؛

ریل گذاری مناسبی در مسیر پیشرفت گلستان صورت گرفته است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

ریل گذاری مناسبی در مسیر پیشرفت گلستان صورت گرفته است

وزیر کشور با اشاره به تلاش‌های استاندار و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان از فعالیت‌های دولت انقلابی و مردمی اظهار کرد: خوشبختانه ریل گذاری مناسبی در مسیر پیشرفت استان صورت گرفته است و مشکلات گلستان یکی پس از دیگری در حال مرتفع شدن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر احمد وحیدی امروز پنجشنبه ۲۷ مهر در دیدار با نماینده آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان تصریح کرد : در محضر رئیس جمهور موضوع خلیج گرگان به عنوان یک مسئله نگران کننده و تاسف آور مطرح شد و خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته امروز شرایط بسیار خوب در این پروژه اتفاق افتاده و نگرانی کوتاه مدت برطرف شده و برنامه‌ریزی برای اقدامات بلند مدت در جریان است.

وی ادامه داد: پتروشیمی گلستان و گرفتاری‌های وسیع مردم در این خصوص با ورود دستگاه اجرایی و دستگاه قضا امروز مرتفع گردیده و همچنین خوشبختانه اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه توسعه راه‌ها و توسعه شیلات صورت گرفته و فضا برای خدمت بیشتر فراهم شده است.

وزیر کشور یادآور شد : خوشحالیم که در سالروز ورود تاریخی امام حسن عسگری به گرگان، توفیق حضور در این شهر را داشته‌ایم و خوشبختانه استان به لحاظ امنیتی در شرایط بسیار خوبی است و از وحدت و یکپارچگی برخوردار است.

دکتر وحیدی خاطرنشان کرد: فرصت مرز فرصت ارزشمندی است و در حال بازگشت به شرایط مطلوب هستیم و همچنین تلاش می‌کنیم تعامل با کشور همسایه را بر اساس پیوندهای فرهنگی گسترش دهیم.

وی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی یکی از مشکلات موجود در کشور است که خوشبختانه در استان گلستان با تلاش قرارگاه‌های مردمی اقدامات سازمان یافته و هدفمندی برای مناطق حاشیه‌ای شکل گرفته و در حال رفع مشکلات هستند.

وی گفت: انتخابات یکی از موضوعات ارزشمند در سال جاری است و همگان باید در مسیر افزایش مشارکت همکاری لازم را داشته باشند و خوشبختانه با توجه به اینکه امروز روز اول ثبت نام نهایی است، شاهد بودیم که در مرحله پیش ثبت نام بیش از ۴۰ هزار نفر ثبت نام کردند و این نوید انتخاباتی با مشارکت حداکثری را می‌دهد.

همچنین در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ویژگی‌ها وزارت کشور اظهار کرد :وزارتخانه‌ها هر کدام اقدامات مختص به خود، تخصصی و بخشی را دارند اما مسئولیت وزارت کشور اقدامات کلی و رصد استان‌ها می‌باشد، که مسئولیتی سنگین است.

آیت الله نور مفیدی ادامه داد: پتروشیمی گلستان پروژه‌ای بود که سال‌ها با ۹۰ هزار سهامدار بر زمین مانده بود و خوشبختانه با سفر رئیس قوه قضاییه و رئیس قوه مجریه مشکلات آن حل شد.

وی گفت: جزیره آشوراده می‌تواند محور توسعه استان باشد که طی ۲۰ سال گذشته در دولت‌های مختلف بنده آن را پیگیری کردم و خوشبختانه آیت الله رئیسی با حضور در این جزیره دستور قاطعی برای رفع مشکلات آن صادر کردند و اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: اگرچه مشکلات زیاد است اما به تعبیر مقام معظم رهبری با کار جهادی می‌توان مشکلات را مرتفع کرد و در آینده نزدیک شاهد جایگاه ممتاز کشور در سطح منطقه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اتفاقات منطقه خاطرنشان کرد: جنایت رژیم غاصب صهیونیستی جنایتی بزرگ است و فراتر از آن جنایت روایت‌هاست که تلاش دارند ظالم را مظلوم جلوه دهند و برخی نیز تحت تاثیر این روایت‌های دروغین و ظالمانه قرار می‌گیرند.

آیت الله نور مفیدی تاکید کرد: خوشبختانه جبهه مقاومت در کل منطقه شکل گرفته است و هیمنه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی شکسته شده و به فرمایش مقام معظم رهبری این رژیم غاصب ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

نماینده ولی فقیه در استان انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: توجه به جمعیت‌های مردمی و نهادهایی که می توانند در انتخابات مشارکت داشته باشند، بسیار پر اهمیت است و جعیت‌های مختلف علما، روحانیون و ائمه جمعه نیز در ارتقای مشارکت تاثیر دارند.

آیت الله نور مفیدی تاکید کرد: خوشبختانه استاندار گلستان استانداری فعال و دلسوز است و تلاش دارد مشکلات استان را هرچه سریع‌تر مرتفع کند‌.

ریل گذاری مناسبی در مسیر پیشرفت گلستان صورت گرفته است

 

ریل گذاری مناسبی در مسیر پیشرفت گلستان صورت گرفته است

 

ریل گذاری مناسبی در مسیر پیشرفت گلستان صورت گرفته است

 

ریل گذاری مناسبی در مسیر پیشرفت گلستان صورت گرفته است

 

ریل گذاری مناسبی در مسیر پیشرفت گلستان صورت گرفته است

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .