عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساخت مسکن اولویت فعالیت دولت است


ساخت مسکن اولویت فعالیت دولت است

ساخت مسکن اولویت فعالیت دولت است

استاندار گلستان گفت: موضوع مسکن مسئله بسیار مهم و از اولویت‌های دولت است و هیچ کوتاهی نباید در این خصوص صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه در جلسه شورای مسکن استان گلستان اظهار کرد: موضوع ساخت مسکن و تامین زمین برای ساخت مسکن از مسائل دارای اولویتی است که هیچ کوتاهی نباید در این خصوص صورت گیرد.
وی ادامه داد: شهرستان‌هایی که در تامین زمین برای ساخت مسکن از برنامه پیش‌بینی شده عقب هستند با تدابیر لازم به برنامه برسند و تامین زمین برای ساخت مسکن را با جدیت پیگیری کنند.
استاندار گلستان گفت: در خصوص اراضی دستگاه‌هایی که بلا استفاده مانده است، تعاملی صورت گیرد تا بخشی از آن اراضی برای ساخت مسکن کارکنان فاقد مسکن همان دستگاه استفاده شود.
زنگانه گفت: در موضوع مسکن در استان گلستان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و تمام نهادها و دستگاه‌های مسوول در این بخش به صورت دائمی گزارش عملکرد خود را به مردم بیان کنند.
وی افزود: هر قدمی که برای خانه‌دار شدن جوانان برداشته شود به طور قطع برکت آن اقدام در زندگی شخصی و فعالیت‌های کاری نمایان خواهد شد.
لازم به ذکر است در این جلسه مصوب شد تا پایان هفته جلسه شورای بانک‌ها تشکیل شود تا از ظرفیت بانک‌های خصوصی نیز در پرداخت تسهیلات مربوط به نهضت ملی مسکن استفاده شود.
همچنین مقرر شد در سفر دور دوم رئیس جمهور به گلستان ۱۵۰۰ واحد مسکن روستایی به بهره‌برداری برسد و شروع عملیات اجرایی ۵۰۰۰ مسکن روستایی نیز انجام شود و در بخش مسکن شهری در بافت فرسوده و خودمالکین نیز  ۱۵۰۰ واحد بهره‌برداری و ۳۰۰۰ واحد مسکن شهری شروع عملیات اجرایی انجام شود.
در این جلسه مصوب شد در شهرستان‌هایی که کارگروه نظارت بر املاک تشکیل نشده با سرعت این کارگروه تشکیل و نسبت به تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای مشاور املاک اقدام شود.

ساخت مسکن اولویت فعالیت دولت است

 

ساخت مسکن اولویت فعالیت دولت است

 

ساخت مسکن اولویت فعالیت دولت است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .