عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعتبارات حوزه راه استان گلستان بصورت ویژه تقویت می شود

در دیدار استاندار گلستان در دیدار با معاون سازمان برنامه و بودجه مطرح شد ؛

اعتبارات حوزه راه استان گلستان بصورت ویژه تقویت می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

 

اعتبارات حوزه راه استان گلستان بصورت ویژه تقویت می شود

جلسه دکتر زنگانه استاندار گلستان با دکتر سید مهدی نیازی معاون تولیدی، فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه برگزار در آن مقرر شد، با توجه به اهمیت زیرساخت ها و راه های استان اعتبارات این حوزه در گلستان بصورت ویژه تقویت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه در جلسه با دکتر نیازی معاون تولیدی، فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه ضمن تقدیر از همراهی این سازمان در اجرای برنامه های زیربنایی در گلستان، اظهار کرد: گلستان با 95 نقطه حادثه خیز دومین استان کشور محسوب می شود که با توجه ویژه ریاست محترم جمهور تا به امروز 31 نقطه به عنوان اولویت اول ایمن سازی شده و امیدواریم با همکاری سازمان برنامه و بودجه بتوانیم اولویت های دوم را که شامل قریب به 30 نقطه حادثه خیز است اجرایی کنیم.

وی افزود: متاسفانه گرگان به عنوان مرکز استان فاقد جاده کمربندی است، قریب به 17 کیلومتر از کریدور بهشهر به قوچان در محدوده استان گلستان منتهی به خراسان شمالی باقی مانده که خود عامل حادثه است و پروژه های راه ها و روشنایی راه ها که تکمیل آنها همکاری ویژه سازمان برنامه و بودجه را می طلبد.

دکتر زنگانه با اشاره به موضوعات آب شرب در استان یادآور شد: بیش از 95 درصد آب آشامیدنی مردم استان از منابع زیرزمینی تامین می شود و هدف ما با پروژه هایی نظیر سد نرماب و آب شیرین کن خروج استان از تک منبعی است.

وی با بیان اینکه اقدامات جدی در استان پیرامون مدیریت منابع آب صورت می گیرد، گفت: به جز سد در حال ساخت نرماب ، هیچ سدی در استان برای آب شرب استفاده نمی شود و تلاش داریم با تزریق منابع مختلف و بر اساس دستور ویژه ریاست محترم جمهور تا انتهای دولت سیزدهم فاز اول این پروژه عظیم را به بهره برداری برسانیم.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: اعتبارات تزریق شده در دولت سیزدهم به پروژه سد نرماب بیش از مجموع اعتبارتی است که به به این پروژه از آغاز در سال 1391 وارد شده است و تلاش داریم در همین دولت فاز اول آن را مورد بهره برداری قرار دهیم.

دکتر زنگانه با اشاره به اهمیت پروژه آب شیرین کن از دریا برای غرب استان، گفت: اگر موضوع خرید تضمینی توسط سازمان برنامه و بودجه مرتفع گردد، سرمایه گذار این پروژه آماده است و ما میتوانیم آب شرب بهداشتی را برای مرکز و غرب استان تضمین نماییم.


اعتبارات حوزه راه استان گلستان بصورت ویژه تقویت می شود

 

اعتبارات حوزه راه استان گلستان بصورت ویژه تقویت می شود

 


 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .