عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ‌ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید با احیای ۱۳۷ واحد تولیدی در گلستان


‌ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید با احیای ۱۳۷ واحد تولیدی در گلستان

‌ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید با احیای ۱۳۷ واحد تولیدی در گلستان

استاندار گلستان گفت: ۱۳۷ بنگاه اقتصادی با تلاش دولت سیزدهم در استان احیا شد که این اقدام باعث ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید برای جوانان استان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در جمع نمازگزاران نماز جمعه گرگان امروز گرگان اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم در کل کشور و به ویژه در استان گلستان اجرای اقدامات جهادی و خدمت شبانه روزی بی منت به مردم است.

وی ادامه داد: یکی از نکات تاکیدی ریاست محترم جمهور، بهره‌گیری از توان داخلی برای توسعه و پیشرفت هر استان و نهایت پیشرفت کشور است.

استاندار گلستان با اشاره بر اهمیت جهاد تبیین و تاکید رهبر معظم انقلاب بر اجرای این امر واجب گفت: در دولت سیزدهم و با تلاش‌های انجام شده، اعتبارات تملک دارایی استان از ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در دوسال پایانی دولت قبل به ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موفقیت‌های دولت در استان گلستان این است که بودجه مصوب و اعتبارات عمرانی شهرداری‌های استان طی دولت سیزدهم ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اجرای یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت روستایی با مشارکت بنیاد مسکن در دولت سیزدهم، واریز ۶۲۳ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان در این دولت، تخصیص ۱۳۱۱ میلیارد تومان برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و بار استان و خرید ۲۱۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین بخشی دیگر از اقدامات دولت در استان گلستان طی این مدت بوده است.

زنگانه بیان کرد: بهره‌برداری ازپروژه خط دوم راه آهن سبزدشت به بندرترکمن به طول ۱۵ کیلومترو ترمیم مسیر فرسوده بیش از ۱۰۰ ساله با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان اقدام مهمی بود که در دولت سیزدهم رقم خورده است.

وی اضافه کرد: پوشش فیبر نوری منازل و مدارس در تمام شهرستان‌های استان با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان، لایروبی و ساماندهی ۲۶۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان و تخریب ۹۶ آب بندان غیرمجاز استان و رشد مجموع ارزش صادرات استان بالغ بر ۵۶۶ میلیون دلار و رشد ۹۶ درصد در این بخش، اقدامات موفقی است که در دولت سیزدهم در استان گلستان رقم خورده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: شاهد این هستیم که ترانزیت استان گلستان که در انتهای دولت قبل به صفر امروز تردد بیش از ۱۶۰ کامیون از مرز به ثبت رسیده است.

زنگانه افزود: کارگروهی با مشارکت دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده و تاکنون۱۳۴ میلیارد تومان از منابع بانکی که توسط برخی افزاد اخذ و بازگردانده نشده بود به چرخه بانکی بازگشت.

وی اضافه کرد: ۱۳۷ بنگاه اقتصادی با تلاش دولت سیزدهم در استان احیا شد که این اقدام باعث ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید برای جوانان استان شد.

استاندار گلستان با اشاره بر اهمیت اجرای نهضت ملی مسکن و عزم استان در این راستا گفت: ۴۳ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است و در ارزیابی‌های انجام شده، استان گلستان در اجرای نهضت ملی مسکن جزء استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

 

‌ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید با احیای ۱۳۷ واحد تولیدی در گلستان

 

‌ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید با احیای ۱۳۷ واحد تولیدی در گلستان

 

 

 

 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .