عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهید رئیسی، خادمی خستگی‌ناپذیر بود


شهید رئیسی، خادمی خستگی‌ناپذیر بود

 شهید رئیسی، خادمی خستگی‌ناپذیر بود

استاندار گلستان گفت: شهید رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت و یک خدمت‌گذار صمیمی، ارزشی و خستگی ناپذیر و برای او رضایت مردم از همه چیز ارجع‌تر بوده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل در شهرستان آزادشهر اظهار کرد: حضرت امام (ره) یک شخصیت عارف، آگاه، قاطع و مهربان بود و در راه خدا جهاد کرد. 
وی ادامه داد: امام راحل یک الگوی واضح برای ارائه اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی است. 
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اعتماد به اراده مردم و نیروی مردمی از دیگر ویژگی‌های شخصیتی امام راحل بوده  و این امر یک موضوع تعارفی نبود بلکه ایشان به جمهوریت و مردمی سالاری در عمل اعتقاد داشت. 
زنگانه گفت: امام طرفدار جدی حمایت از محرومان و مستضعفان بوده و امام راحل به شدت نابرابری اقتصادی را نفی می‌کردند و اینکه بخواهیم به سمت نسخه‌های بانک جهانی برویم و بخواهیم کشور را با نسخه‌های کاپیتالیستی مدیریت کنیم از تفکرات امام به دور است. 
وی اضافه کرد: کسانی که در مثلث اقتصادی کشور در ادوار مختلف نسخه‌های بانک جهانی را در کشور پیاده کردند و اینکه امروز در معیشت مردم دچار چالش هستیم نتیجه همان نسخه‌هایی است که از تفکر امام به دور بوده است. 
استاندار گلستان تاکید کرد: تاکید امام بر این بود که محرومان نباید فراموش شوند و نباید آحاد مردم دچار مشکل شوند. 
زنگانه بیان کرد: رئیس جمهور شهید ما در متن حکم استانداران به این مسئله تاکید داشتندو اینکه می‌بینید تمام تلاشمان بر این بوده که تمام منابع توسعه عادلانه داشته باشد و اینکه در جمعیت 47 درصدی روستایی استان ما ضریب جینی بهبود پیدا کرده حاصل همان توصیه رئیس جمهور شهیدمان بوده است. 
وی با اشاره به اینکه امثال شهید سلیمانی و شهید رئیسی عزیز برای همه ما الگو هستند تاکید کرد: حذف ارز ترجیحی و اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی منشا گرفتن از همین تفکر عدالت اقتصادی است . 
استاندار گلستان تاکید کرد: شهید رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت و یک خدمت‌گذار صمیمی، ارزشی و خستگی ناپذیر و برای او رضایت مردم از همه چیز ارجع‌تر بوده است. 
زنگانه گفت: حفظ اتحاد، وحدت و انسجام از دیگر تاکیدهای رئیس جمهور شهید، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی بود و ایشان همیشه تابع رهبر معظم انقلاب و متواضع برابر مقام معظم رهبری بود. 
وی تاکید کرد: مردم با تشییع پیکر 12 میلیونی رئیس جمهور شهید نشان دادند چطور از خادم خودشان قدردانی می‌کنند و ما امیدواریم خداوند به همه ما کمک بکند بتوانیم رهرو مناسبی برای همه شهدا به ویژه رئیس جمهور شهیدمان شهید رئیسی باشیم و با انتخاب درستمان در انتخابات پیش رو بتوانیم مسیر درست را ادامه دهیم. 
استاندار گلستان تصریح کرد: یکی از اقدامات انجام شده دولت سیزدهم در این منطقه توجه به موضوع توسعه توان تولید نیروی برق با هدف کاهش خاموشی‌های گسترده در گذشته بوده که در این راستا با توجه ویژه دولت به اجرای پروژه سیکل ترکیبی نیروگاه گلستان، میزان تولید برق 500 مگاوات افزایش یافت که نقش بسیار موثری در پیشگیری از خاموشی در استان گلستان به ویژه در این شهرستان خواهد داشت. 
زنگانه بیان کرد: اگر همت این دولت نبود فرصت‌های بی‌بدیلی در عرصه بین‌المللی از دست می‌رفت و ما  شاهد شرایط پرافتخار امروز نبودیم. 
وی اضافه کرد: تجارت با آفریقا، قرارداهای مهم با روسیه، پیمان شانگ‌های و اتفاقات بین‌المللی مختلف، راهبرد توسعه‌ای را با کشورهای منطقه‌ای توسعه  داد. 
استاندار گلستان بیان کرد: در استان گلستان 110 پروژه نیمه تمام ورزشی داشتیم که بیش از 40 پروژه با حمایت دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید به نتیجه و بهره‌برداری رسید. 
زنگانه گفت: نجات کشور از واقعه کرونا و تامین واکسن را هرگز فراموش نخواهیم کرد و این اتفاق با دستورات ویژه رئیس جمهور شهید به نتیجه رسید. 
وی اضافه کرد: رتبه‌بندی معلمان اقدام دیگر مهم دولت سیزدهم و مورد تاکید رئیس جمهور شهیدمان بود که به نقطه بسیار خوبی رسید. 
استاندار گلستان تصریح کرد: تردد کامیونی ما با تردد کامیونی به کشور ترکمنستان به روزانه 166 کامیون رسید ، سهم صادرات ما از صادرات کل کشور از 9 درصد به ترکمنستان به بالای 21 درصد رسیده است، سهم ما از صادرات به قزاقستان از کل کشور به بالای 30 درصد رسیده که اتفاقات بسیار بزرگی است که با تغییر دیپلماسی بین‌المللی در دولت سیزدهم رخ داده است. 
زنگانه گفت: آزادسازی سواحل و بهره بردن از ظرفیت اقتصاد دریا یکی دیگر از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم با هدایت و راهبری رئیس جمهور شهید آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی بوده است. 
وی بیان کرد: در سفر اول رئیس جمهور به گلستان 700 میلیارد تومان مصوبه و در سفر دوم رئیس جمهور 666 میلیارد تومان مصوبه برای آزادشهر اختصاص پیدا کرد که 553.6 میلیارد تومان رئیس جمهور شهیدمان در وعده صادقی که دادند برای آزادشهر محقق کردند.

استاندار گلستان گفت: از محل اعتبارات استانی در دولت سیزدهم 144 میلیارد تومان به آزادشهر اختصاص پیدا کرده است.

زنگانه بیان کرد: برای تکمیل پروژه جاده آزادشهر به شاهرود در سفر اول 220 میلیارد تومان و در سفر دوم 180 میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون 195 میلیارد تومان را تخصیص دادیم که چهار کیلومتر از مسیر تعریض و دو دوربرگردان احداث شده است.

وی اضافه کرد: تکمیل فاضلاب شهر آزادشهر با اعتبار مصوب 170 میلیارد تومان در سفر اول و 150 میلیارد تومان در سفر دوم در دستور کار دولت قرار گرفت که تاکنون 94 میلیارد تومان برای اجرای پروژه تخصیص پیدا کرده است.

استاندار گلستان گفت: این پروژه به عنوان یک پروژه محوری در دستور کار قرار دارد و انشاالله تا دهه مبارک فجر سال جاری در فاز یک به بهره‌برداری خواهد رسید.

زنگانه گفت: پروژه مجتمع فرهنگی آزادشهر با اعتبار مصوب 35 میلیارد تومان در سفر اول و 125 میلیارد تومان در سفر دوم و تخصیص 29 میلیارد تومان تاکنون با پیشرفت 48 درصدی در دستور کار دولت قرار دارد.

وی افزود: کتابخانه عمومی نگین‌شهر که با تصویب 2 میلیارد تومانی، گازرسانی به هفت روستای شهرستان با تصویب 30 میلیارد تومان در سفر اول و تخصیص کامل اجرا شد و آزادشهر به شهرستان سبز و بهره‌مندی کامل از نعمت گاز تبدیل شد.

استاندار گلستان در پایان بیان کرد: اینها بخشی از خدمات دولت در شهرستان آزادشهر و استان گلستان است و به طور قطع برای بیان خدمت دولت سیزدهم ساعت‌ها زمان نیاز است.

 

شهید رئیسی، خادمی خستگی‌ناپذیر بود

 

شهید رئیسی، خادمی خستگی‌ناپذیر بود

 

شهید رئیسی، خادمی خستگی‌ناپذیر بود

 

شهید رئیسی، خادمی خستگی‌ناپذیر بود

 

شهید رئیسی، خادمی خستگی‌ناپذیر بود

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .