عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گلستان با قوت در حال انجام است

استاندار گلستان:

پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گلستان با قوت در حال انجام است

پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گلستان با قوت در حال انجام است

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری اظهار کرد: پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گلستان با قوت در حال انجام است و نیاز است با توجه به فاصله تاریخی استان با سایر استان ها اعتبارات این مصوبات با سرعت بیشتری اختصاص یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در دیدار با نمانده نهاد ریاست جمهوری در خصوص مصوبات سفر، تصریح کرد: مصوبات سفر در سه قالب تفاهمات که شامل 121 پروژه استان، تصمیمات که به نوعی قول های دکتر روحانی به مردم است و سرمایه گذاری مطرح شده است و نیاز است جهت تسریع در اجرای مصوبات با یکدلی و همراهی اقدام صورت گیرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات دولت و خصوصاً ریاست جمهوری در خصوص منطقه آزاد اینچه برون، یادآور شد: خوشبختانه دولت همراهی لازم در مسیر تأسیس منطقه آزاد در اینچه برون را به عمل آورد و باقی اقدامات مربوط به مجلس می شود که امیدواریم در اسرع وقت این پروژه به تصویب نهائی مجلس نیز برسد.

وی خواستار توجه ویژه به تصمیمات سفر شامل طرح گردشگری آشوراده، زهکشی 22 هزار هکتار از اراضی شمالی استان، سد نرماب، سد قره چای- زرین گل و راه آهن گرگان- مشهد شد و افزود: امیدواریم با توجه به نیازهای استان این پروژه ها که هر کدام به نوبه ی خود از اهمیت بالایی برخوردارند هر چه سریعتر با همراهی وزارت خانه های مربوط به سرانجام برسند.

استاندار گلستان در این دیدار با اشاره به برخی مباحث مطروحه پیرامون جابجایی ایستگاه راه آهن گرگان، گفت: به هیچ عنوان مسئله جابجایی ایستگاه راه آهن گرگان مطرح نیست و این موضوع نه در رویکرد استان و نه در برنامه های وزارت راه و شهرسازی نیامده است چراکه هدف حمل و نقل ریلی کاهش هزینه های مردمی بوده است.

همچنین در این دیدار نماینده نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن پروژه های مصوب سفر دکتر روحانی در هر استان، گفت: ما هر سه ماه یک بار با سفر به استان هایی که ریاست محترم جمهوری به آنها سفر کرده، پیگیری مصوبات را انجام می دهیم چرا که بر این باوریم، نباید دستورات رئیس جمهوری روی زمین بماند و باید با تلاش مضاعف انتظارات استان ها برآورده شود.

سیف ا... شاهمرادپور از مدیریت ارشد استان خواست گزارشی از وضعیت مصوبات و تصمیات سفر ارائه کنند و در آن وضعیت همراهی وزارت خانه ها و سازمان ها را قید نمایند تا در نهاد ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: باید برای اجرای تصمیمات و مصوبات سفر به جد انرژی بگذاریم و در اجرای قول های ئیس جمهوری کوشا باشیم.

لازم به ذکر است در این دیدار راست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاون عمرانی استاندار گلستان و مدیر کل بازرسی و حوزه استاندار گلستان حضور داشتند و نقطه نظرات خود را پیرامون مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری ارائه کردند.

پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گلستان با قوت در حال انجام است

 

پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گلستان با قوت در حال انجام است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .