عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر معاون رئیس جمهوری از استاندار گلستان


تقدیر معاون رئیس جمهوری از استاندار گلستان

تقدیر معاون رئیس جمهوری از استاندار گلستان

 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از استاندار گلستان به سبب آنچه که پیگیری ویژه مسائل و مشکلات این استان در سطح ملی نامید، تقدیر و تشکر کرد.

محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در شورای اداری گلستان گفت: اینکه استاندار گلستان با تدبیر خود شورای اداری استان را در نقطه مرزی اینچه برون برگزار و توجه ها را به این مکان معطوف کرده است، جای تشکر دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری شورای اداری در اینچه برون و گزارشی که مدیران گلستان به تناوب ارائه کردند، فرصت خوبی برای شناسایی بهتر و دقیق تر مسائل، مشکلات و نیازهای استان بود و این رویکرد پسندیده باید تکرار شود.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: استاندار گلستان از معدود استاندارانی است که علاوه بر ارتباط کاری؛ شخصا به ایشان علاقه و رابطه شخصی با وی دارم.

به گزارش ایرنا در پی تصویب طرح منطقه آزاد تجاری و اقتصادی اینچه برون در دولت؛ استاندار گلستان پیگیر شتاب بخشی به اجرای آن است هرچند رد طرح در مجلس نهم روند کار را با کندی مواجه کرد اما حسن صادقلو ابراز اطمینان کرده است این مهم تحقق خواهد یافت.

استاندار همچنین امروز ترتیبی اتخاذ کرد تا مدیران اجرایی گلستان در داخل قطار و هنگام عزیمت به اینچه برون گزارش کاری حوزه عملکردی خود در رابطه با طرحهای عمرانی استان را به معاون رئیس جمهور ارائه کنند.

حسن صادقلو همچنین از مدیرکل راه آهن گلستان به سبب برنامه ریزی مطلوب و پشتیبانی از برگزاری جلسه شورای استان در محل ایستگاه اینچه برون تشکر کرد.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1081
  • کد خبر : 20970