عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نماینده ولی فقیه در استان: توسعه با استفاده از همکاران توسعه گرا ایجاد می شود


نماینده ولی فقیه در استان: توسعه با استفاده از همکاران توسعه گرا ایجاد می شود

نماینده ولی فقیه در استان: توسعه با استفاده از همکاران توسعه گرا ایجاد می شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان گفت : تذکر اصلی من توجه به توسعه است که البته مفهومی گسترده و نیاز به همکاران  توسعه گرا دارد.
  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ آیت ا... نورمفیدی در جلسه شورای اداری استان و مراسم تکریم ومعارفه استاندار گلستان که عصر امروز دوشنبه 24 مهر با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد اظهار داشت: لازم می دانم از وزیر کشور و همراهان ایشان به جهت حضور در استان قدر دانی و تشکر کنم.
وی ضمن تقدیر از زحمات صادقانه دکتر صادقلو و خیر مقدم به دکتر هاشمی؛ خطاب به استاندار جدید گلستان گفت: این استان نیاز به توسعه و رفع مشکلات پیش رو و اقدامات زیر بنایی دارد و اساس کارها به سمت توسعه وپیشرفت در همه زمینه ها باشد.
آیت الله نورمفیدی بیان کرد: امیدواریم با توجه به اینکه دکتر صادقلو اهل خدمت به انقلاب هستند درهر جایگاهی که قرار می گیرند موفق باشند و دکتر هاشمی نیز پیشرفت و توسعه استان خصوصاً در بخش های اقتصادی ومشکلات مردم مدنظر قرار دهند .
نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: هرگز سعی نکردم در امورات اجرایی استان دخالت کنم و این را حق استاندار می دانم.
وی توجه و میدان دادن به شایستگان اقوام را مورد تاکید قرار داد وگفت: توجه به نسل جوان و بانوان در مسئولیت ها و پرورش نیروهای بومی و توانمندیهای تخصصی موجود در استان بسیار مهم است  که بتوانیم استان توسعه یافته ای از نظر نیروی انسانی داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان: توسعه با استفاده از همکاران توسعه گرا ایجاد می شود

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .