عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بالاترین افتخار تلاش برای مردم و خدمت رسانی به آنهاست

استاندار گلستان در جشنواره شهید رجایی استان؛

بالاترین افتخار تلاش برای مردم و خدمت رسانی به آنهاست

بالاترین افتخار تلاش برای مردم و خدمت رسانی به آنهاست

استاندار گلستان با تاکید اینکه مردم وقتی با دولت همراهند که اعتماد سازی شود،اظهار کرد: بالاترین نشان خدمت تلاش برای مردم و خدمت رسانی به آنهاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،دکتر سیدمناف هاشمی پیش ازظهر امروز چهارشنبه 14 شهریور در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان تصریح کرد:همیشه به مدال آوران خودمان افتخار کنیم که سر آمد آنها شهدا هستند که در جمع ما نیستند.
وی با اشاره به اینکه همه دستگاههای استان طبق قانون در سال آینده در جشنواره شهید رجایی حضور داشته باشند افزود:با حضور در این جشنواره اجازه دهیم که دیگران برای عملکرد ما قضاوت کنند.
استاندار گلستان یکی از ابزار های مهم برای مسئله مدیریت را داشتن شاخص های آن دانست و افزود: موضوع شاخص ها و روش های ارزیابی را هر سال در صورت لزوم تجدیدنظر کنیم و سال به سال باید این جشنواره متفاوتر برگزار شود.
دکتر هاشمی با بیان اینکه میانگین نمره ارزیابی دستگاههای اجرایی نسبت به سال قبل پیشرفت خوبی داشته است، یادآور شد: من ارزیابی واقعی را آن چیزی میدانم که در نزد وجدان و قلبمان است.
وی با اشاره به اینکه در حقوق شهروندی و احترام به مردم چقدر رعایت کردیم اظهار کرد:وجدان خودمان تنها قاضی است که نیاز به ارزش گذاری ندارد.
استاندار گلستان گفت: امروز زمان فناوری اطلاعات و علم و دانش است و هردستگاهی باید شاخص های مرتبط در این زمینه را داشته باشد.
وی افزود: روش های جدید مدیریتی در کشور روز به روز در حال تغییر و بهترشدن است که باید مدیران دستگاههای استان از این روش های نوین بهره لازم را ببرند.
استاندار گلستان با بیان اینکه در سیستم مدیریتی، مدیران باید برنامه ریزی و سازماندهی داشته باشند و بعد از آن اقدامات خود را انجام دهند، گفت : در انتهای انجام این عملیات سیستمی خودمان را قضاوت نماییم.
دکتر هاشمی اعتماد سازی مدیران به همکاران و مسئولین بخش ها را در حوزه تفیض اختیار ضروری دانست و اظهار کرد:بانوان، جوانان و اقوام باید متناسب با شرایط ،ظرفیت و شایستگی ها دیده شوند.
وی با اشاره به اینکه مدیران بهره برداری و هم افزایی را با کمک کارکنان در ادارات افزایش دهند،تصریح کرد: متخصصین در ادارات شناسایی و از ظرفیت آنها استفاده شود.
استاندار گلستان با بیان اینکه در محور شفافیت و مدیریت مالی از استانهای برتر کشور هستیم، افزود: در مدیریت سرمایه انسانی از 77.5درصد به 79.5درصد در کشور رسیدیم.
دکتر هاشمی با اشاره به  این که دنبال تخریب کسی نیستیم وگلستان نیازمند تلاش مضاعف است تا به تحول و جهش برسدیاد آور شد: : باید تلاش کنیم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی در گلستان را به دو تا سه هزار میلیارد تومان برسانیم تا بتوانم عقب ماندگی های گذشته را جبران کنیم.
وی با تاکید بر این که نباید برای مردم و سرمایه گذاران مانع تراشی کنیم و چوب لای چرخ آن ها بگذاریم، تصریح کرد: این که بگوییم گلستان در مسیر توسعه قرار گرفته به حرف نیست بلکه در عمل باید به سمت توسعه گام برداریم.
وی به موضوع پتروشیمی گلستان هم اشاره و بیان کرد: اگر در ۱۲ سال گذشته پیگیری می کردیم تا به حال این پروژه به نتیجه رسیده بود.
استاندار گلستان با تاکید بر این که باید با مردم صادق باشیم، گفت: اگر توان انجام کاری را نداریم و حتی با شکست مواجه شدیم صادقانه به مردم بگوییم.
وی با اشاره به این که از وزیر محترم کشور خواستیم که به موضوع پتروشیمی گلستان ورود کند، افزود: در سه تا چهار ماه گذشته پیگیریهای زیادی برای حل مشکل پتروشیمی انجام شده و این تلاش تا به نتیجه رسیدن این پروژه ادامه می یابد.
وی همچنین خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: تا می توانید به نیروهای خود اعتماد و تفویض اختیار کنید و آموزش مدیران و کارکنان را سرلوحه برنامه ها قرار دهید.
استاندار گلستان تاکید کرد: کشور در شرایط خطیری قرار دارد و همه بایدتلاش کنیم تا بهره وری و هم افزایی افزایش یابد.
دکتر هاشمی با بیان این که سلامت اداری باید از مدیران دستگاه های اجرایی شروع شود، خاطرنشان کرد: با چکش و ابزار بگیر و ببند نمی توانیم سلامت اداری ایجاد کنیم.
وی افزود: اگر مدیران از خودشان آغاز کنند و خود متعهد شوند در هیچ دستگاهی شاهد رانت و فساد نخواهیم بود.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه تلاش شود در زمان مسئولیت بهترین خدمات ارائه شوداظهار کرد:برای بخش خصوصی و سرمایه گذاران شرایط سرمایه گذاری فراهم و موانع فرا رو آنها تسهیل شود.
لازم به ذکر است که پنج دستگاه اجرایی زیر بعنوان دستگاههای برتر سال در گروه کاری متفاوت انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
دستگاههای برتر گروه علمی و آموزشی:اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی
دستگاه برتر گروه عمومی،اجتماعی و اموزشی:اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی
دستگاه برتر گروه شرکتها،بانکهاوبیمه:شرکت توزیع نیروی برق گلستان
دستگاه برتر گروه زیربنایی و تولیدی:اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی
دستگاه برتر گروه حمایت سلامتی و بهداشت:اداره کل تامین اجتماعی

بالاترین افتخار تلاش برای مردم و خدمت رسانی به آنهاست

                                                   

بالاترین افتخار تلاش برای مردم و خدمت رسانی به آنهاست

 

بالاترین افتخار تلاش برای مردم و خدمت رسانی به آنهاست

 

بالاترین افتخار تلاش برای مردم و خدمت رسانی به آنهاست

 

بالاترین افتخار تلاش برای مردم و خدمت رسانی به آنهاست

 

بالاترین افتخار تلاش برای مردم و خدمت رسانی به آنهاست

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .