عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از زحمات خبرنگاران تقدیر خواهد شد/برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی اقدامی ارزشمند است

استاندار گلستان؛

از زحمات خبرنگاران تقدیر خواهد شد/برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی اقدامی ارزشمند است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

از زحمات خبرنگاران تقدیر خواهد شد/برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی اقدامی ارزشمند است

استاندار گلستان با اشاره به زحمات جامعه خبری و خبرنگاران استان در تمامی عرصه اطلاع رسانی خصوصا در زمان شیوع ویروس کرونا از  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست در هفته گرامیداشت مقام خبرنگار از اصحاب قلم بنحوی شایسته تقدیر به عمل آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس ظهر امروز پنجشنبه ۱۲ تیر در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان, معاونین و دبیرخانه  چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی اظهار کرد: برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در استان اقدامی ارزشمند و شایسته تقدیر است است.
وی افزود: این جشنواره می تواند منشاء بسیاری از اقدامات فرهنگی در استان باشد و زمینه تولید بسیاری از محصولات فرهنگی در ارتباط با ائمه بزرگوار علیهم السلام و خصوصاً امام هشتم حضرت رضا علیه السلام را فراهم آورد.
استاندار گلستان برگزاری این جشنواره را گامی موثر در جهت تقویت بنیان‌های فرهنگی جامعه و اشاعه فرهنگ منور رضوی دانست و افزود:گسترش فعالیتهای هنری می تواند زمینه افزایش گرایش جوانان به موضوعات مذهبی و در عین حال کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم آورد.
دکتر حق شناس, گلستان را استانی علاقه مند به موضوعات فرهنگی دانست و گفت: هنرمندان گلستانی همواره در زمینه تولید آثار ارزشمند مذهبی زحمات زیادی کشیدند که برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند زمینه توجه عمومی را به آنان فراهم آورد.
وی با اشاره به نقش جشنواره ها در توسعه فرهنگی جامعه یادآور شد:بی تردید برگزاری جشنواره ها خصوصاً در حوزه فرهنگی و مذهبی تاثیر بسزایی در رشد و شکوفایی هنرمندان و همچنین تاثیر پذیری عمومی جامعه دارد.
 لازم به ذکر است در این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و دبیر چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی گزارشی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته ارائه کردند.
 گفتنی است جشنواره ملی فیلم کوتاه چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی در ۵ محور اصلی و در فاصله زمانی چهارم تا هفتم اسفندماه سال جاری در گلستان برگزار خواهد شد.

از زحمات خبرنگاران تقدیر خواهد شد/برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی اقدامی ارزشمند است

 


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .