عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور استاندار گلستان در نماز جمعه شهر بندرترکمن

در سومین روز از هفته گرامیداشت دولت در شهرستان ترکمن صورت گرفت؛

حضور استاندار گلستان در نماز جمعه شهر بندرترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حضور استاندار گلستان در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 دکتر حق شناس استاندار گلستان امروز جمعه ۳۱ مرداد به اتفاق شیرنگی سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن در مصلی اهل سنت و مسجد جامع اهل تشیع این شهرستان حاضر و نماز جمعه را به امامت حجت الاسلام منصوری در مسجد جامع اقامه کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ دکتر هادی حق شناس در سخنرانی بین دو خطبه با اشاره به تحربم های ظالمانه دوسال اخیر امریکا علیه ملت ایران اظهار کرد: علیرغم همه فشارها در دو سال گذشته دیدیم که هیچ اتفاقی نیفتاد و خوشبختانه قطعنامه تحریم تسلیحاتی امریکا علیه ایران رای نیاورد و امریکا نه تنها از این موضوع عبرت نگرفت بلکه به دنبال بازگرداندن تحریم های سازمال ملل علیه ایران رفت.
وی افزود: قدرت امریکا به عنوان یک ابرقدرت در جهان رو به افول است لذا به دنبال بازسازی خود در جهان است اما علیرغم همه فشارها جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرتمندتر می شود.
دکتر حق شناس تصریح کرد: همه شاهد بودیم وقتی امریکا دچار بیماری کرونا شد نرخ بیکاری در این کشور دو رقمی شد و تعداد بیکاران آن به ۴۰ میلیون نفر رسید.
وی در بخش دیگری از بیانات خود ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: میزان اعتبار پروژه های امسال در هفته دولت ۴۵۰میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.
استاندار تصریح کرد: با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی که از سوی دولت برای احیای خلیج گرگان در نظر گرفته شده است ان شاا.. بزودی با شروع به کار لایروبی شاهد آبدار شدن خلیج خواهیم بود.
دکتر حق شناس با اشاره به افزایش چند برابری پروژه های شهرستان ترکمن هم از نظر ریالی و هم تعداد گفت: ان شاا.. در آینده با اجرایی شدن چند پروژه از جمله افزایش لایروبی کانال های کشاورزی، افتتاح سد نرماب  شروع به کار عملیات اجرایب پتروشیمی استات و اکتشاف نفت در دریای خزر شاهد متحول شدن استان باشیم.
وی در پایان افزود: ان شاا.. یک دستگاه سی تی اسکن تا پایان مهرماه تحویل شهرستان خواهد شد.

حضور استاندار گلستان در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 

حضور استاندار گلستان در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 

حضور استاندار گلستان در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 

حضور استاندار گلستان در نماز جمعه شهر بندرترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .