عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حل بخش زیادی از مشکل ریلی ایران و ترکمنستان/اهتمام وزارت راه برای کمک به احیای خلیج گرگان

وزیر راه و شهرسازی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گلستان:

حل بخش زیادی از مشکل ریلی ایران و ترکمنستان/اهتمام وزارت راه برای کمک به احیای خلیج گرگان

حل بخش زیادی از مشکل ریلی ایران و ترکمنستان/اهتمام وزارت راه برای کمک به احیای خلیج گرگان

 وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای مشترک برای حل مشکلات راه‌آهن ایران و ترکمنستان گفت: تاکنون بسیاری از مشکلات دو کشور برای از سرگیری مراودات تجاری برطرف شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ساتانداری گلستان، محمد اسلامی روز شنبه 9 اسفند در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گلستان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری اظهار داشت: یکی از این مشکلات، کوتاه و بلند بودن عرض خط آهن به طول تقریبی ۲۰۰ متر بود که این مشکل با برطرف شدن موانع حقوقی به زودی برطرف می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با برطرف کردن مسایل موجود بین ایران و ترکمنستان تلاش می کنیم زمینه استقرار مراکز تجاری و شهرک های صنعتی مشترک در اینجه برون فراهم شود.
اسلامی با اشاره به عزم جدی دولت برای تجهیز لجستیکی اینچه برون گفت: ارتقای زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه تجارت در این منطقه از راهبردهای وزارت‌ راه و شهرسازی است تا با ایجاد یک شهر جدید روند رشد اقتصادی گلستان بهبود یابد .
 وی به اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای کمک به احیای خلیج گرگان و میانکاله اشاره کرد و گفت: اجرای هر تصمیمی در میانکاله و خلیج گرگان منوط به تصمیم "کارگاه مدیریت و هماهنگی تالاب ها" است و پس از اتخاذ تصمیم در شورای عالی حفاظت محیط زیست رویکردهای پیش بینی شده اجرا خواهد شد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 344
  • کد خبر : 81290