عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان بمناسبت روز شهید


پیام استاندار گلستان بمناسبت روز شهید

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

پیام استاندار گلستان بمناسبت روز شهید

استاندار گلستان در پیامی ۲۲ اسفند روز شهید را به پدران و مادران شهدا , خانواده معزز آنان و تمامی مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک گفت و اظهار کرد: نثار ۴ هزار شهید گلستانی نشان دهنده عمق تعلق خاطر مردم نگارستان ایران به انقلاب شکوهمند اسلامی و ارزش های سترگ آن دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛

بسم رب شهدا و الصدیقین

اعتبار , عزت و پشتوانه واقعی هر کشوری سرمایه انسانی و مردان و زنانی هستند که در مسیر آرمان های والای آن سرزمین حاضر به ایثار و ازخودگذشتگی هستند.
جمهوری اسلامی ایران در طول حیات با برکت خود مفتخر به حمایت مردمی است که هیچ گاه و در هیچ برهه تاریخی از نثار جان و مال خویش دریغ نکرده اند و در مسیر ولایت چه در انقلاب, چه در جنگ تحمیلی, چه در دفاع از حرم , چه در امنیت و امروز در حوزه سلامت شهیدان گرانسنگی را تقدیم کرده اند.
بی تردید آرامش امروز و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی ماحصل از خودگذشتگی مثال زدنی رزمندگان, ایثارگران جانبازان و شهیدانی است که در دفاع از میهن عزیز خود جانانه به مقابله پرداختند و هیچ چیز تاثیری در اراده ی آهنین آنها نداشت.
نگارستان ایران با تقدیم ۴ هزار شهید تعلق خاطر عمیق و ارتباط ریشه دار خود را با ارزش های انقلاب نشان داده و اقوام حاضر در گلستان همواره برادرانه و خواهرانه در دفاع از تمامیت ارضی کشور هم قسم بوده اند و هیچ گاه از این پشتیبانی مقدس دست برنداشته اند. 
اینجانب ۲۲ اسفند روز شهید را به پدران عزیز , مادران محترم و خانواده معزز شهدا و تمام گلستانی های قدرشناس تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه همدلی و همگرایی بتوانیم پاسدار خون شهدا و مدافع سرمایه های اجتماعی گرانقدر آنان باشیم و بتوانیم در مسیر پیشرفت و توسعه گلستان گام برداریم.

هادی حق شناس
استاندار گلستان
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .