عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حفظ آیین ها و سنت ها موجب حفظ هویت ما می شود

استاندار گلستان در جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا در روستای قرنجیک خواجه خان:

حفظ آیین ها و سنت ها موجب حفظ هویت ما می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حفظ آیین ها و سنت ها موجب حفظ هویت ما می شود

استاندار گلستان اظهار کرد: حفاظت از آیین ها، سنت ها، اصل و نسب و ریشه خود موجب حفظ هویت ما می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس عصر امروز شنبه 7 فروردین 1400 در جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا در روستای قرنجیک خواجه خان شهرستان گمیشان، خاطرنشان کرد: اقوام مختلفی در استان گلستان به عنوان نگارستان ایران در کمال صلح و آرامش زندگی می کنند که علیرغم رسوم مختلف، تاریخ مشترک در جغرافیای سرزمینی مشترک دارند.
وی افزود: استان گلستان و به طور خاص شهرستان گمیشان، ظرفیت های فراوانی در حوزه گردشگری دارد، هم گردشگری تاریخی و هم طبیعت گردی که باید از این ظرفیت ها به نحو شایسته استفاده شود.
دکتر حق شناس گفت: آیین های مختلف، صنایع دستی زیبا و منحصر به فرد از دیگر ظرفیت های این شهرستان است که ادارات کل روستایی استانداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید برنامه ریزی های لازم را برای استفاده از این ظرفیت ها داشته باشند.
وی، برگزاری جشنواره های فرهنگ و اقتصاد روستا را اقدامی شایسته در جهت معرفی توانمندی های روستایی استان دانست و گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی، امکان برگزاری پرشور جشنواره وجود ندارد و امید داریم سال آینده بتوانیم از ظرفیت های متعدد استان در راستای جذب گردشگر استفاده کنیم.
استاندار گلستان از آغاز عملیات اجرایی اولین اکتشاف نفت و گاز شمال کشور طی هفته آینده، در شهرستان گمیشان خبر داد و تصریح کرد: این اتفاق، توسعه صنعتی استان و شهرستان گمیشان را به همراه دارد.
دکتر حق شناس افزود: تکمیل مجتمع ۱۰ هزار هکتاری پرورش میگو و توسعه بزرگترین مزرعه ماهیان خاویاری، اقدام مهم دیگری در راستای توسعه گمیشان است.
استاندار گلستان گفت: شهرستان گمیشان یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته در کشور است اما با اقدامات انجام شده و برنامه های آینده، گام های خوبی در جهت توسعه آن برداشته خواهد شد.

حفظ آیین ها و سنت ها موجب حفظ هویت ما می شود

 

حفظ آیین ها و سنت ها موجب حفظ هویت ما می شود

 

حفظ آیین ها و سنت ها موجب حفظ هویت ما می شود

 

حفظ آیین ها و سنت ها موجب حفظ هویت ما می شود


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 584
  • کد خبر : 81931