عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسب روز بزرگداشت مقام شهدا


پیام استاندار گلستان به مناسب روز بزرگداشت مقام شهدا

 

 

پیام استاندار گلستان به مناسب روز بزرگداشت مقام شهدا

استاندار گلستان در پیامی روز بزرگداشت مقام و جایگاه شهدا را به تمامی مردم شریف و ولایتمدار استان تبریک گفت و اظهار کرد: شهادت مقام رفیعی است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خود عنایت می فرماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛


بسم رب الشهدا و الصدیقین


 

شهادت عنایت خاص پروردگار است که بندگان برگزیده و صالح مشمول آن می شوند.

شاید کمتر مرتبه و جایگاهی در نزد خداوند به میزان جایگاه شهدا ارج و قرب داشته باشد و با توجه به آموزه های اصیل دینی ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از ابتدا تا به امروز در پاسداست این مقام بلند مرتبه کوشیده است.

حضرت امام خمینی (ره) شهادت را فخر اولیا و فخر ما نیز می داند و شهدای دفاع مقدس را هم ردیف شهدای کربلا قلمداد می کنند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز شهادت را وارد شدن در حریم خلوت الهی و میهمان شدن بر سر سفره‌ی ضیافت الهی میداند و مساله‌ى شهید و ایثارگرى را موتور حرکت جامعه معرفی می نمایند.

بی تردید نامگذاری سالروز تاسیس بنیاد شهيد و امور ايثارگران توسط شورای انقلاب فرهنگی به عنوان «روز بزرگداشت شهدا» اقدامی ارزشمند و شایسته است که می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش قابل توجهی داشته باشد.

اینجانب «روز بزرگداشت شهدا» را به تمامی مردم شریف، قدرشناس و ولایتمدار استان خصوصاً به پدران، مادران و خانواده محترم شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافع سلامت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم بتوانیم در تبیین نقش و جایگاه این چهره های تابناک برای نسل امروز و فردا موفق باشیم و دِین خود را با خدمت صادقانه و خالصانه به شهدا ادا کنیم و شاهد سربلندی این استان با 4 هزار شهید بزرگوار باشیم.


 

علی محمد زنگانه

استاندار گلستان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .