عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امام خمینی تجلی منحصر به فرد مبارزه‌طلبی اسلام در قبال استیلای غرب بود‌

استاندار گلستان:

امام خمینی تجلی منحصر به فرد مبارزه‌طلبی اسلام در قبال استیلای غرب بود‌

امام خمینی تجلی منحصر به فرد مبارزه‌طلبی اسلام در قبال استیلای غرب بود‌

 استاندار گلستان با بیان اینکه جهانیان همچنان تحت تاثیر انقلاب معنوی امام راحل قرار دارند، گفت: امام خمینی تجلی منحصر به فرد مبارزه‌طلبی اسلام در قبال استیلای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی غرب بود‌.

حسن صادقلو عصر روز پنجشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در مصلای نماز جمعه شهر گرگان برگزار شد، افزود: جهانیان همچنان تحت تاثیر انقلاب معنوی امام راحل قرار دارند.

 وی ادامه داد: از مکتب امام حسین(ع) می‌توان زمینه‌ساز حکومت عدالت‌محور جهان شد و عدالت را با ظهور امام زمان (عج) پدیدار کرد.

صادقلو با تاکید بر اینکه باید از برکات بیت حضرت امام در راه ترویج اندیشه‌های امام خمینی (ره) بیشترین بهره را گرفت، افزود: نوه امام بزرگ‌ترین مدیریت زمان را در آموختن و آموزاندن و پیام‌رسانی دارد.

استاندار گلستان اضافه کرد: در شرایطی که امروز برخی ها امام هراسی را ترویج می کنند، سید حسن خمینی به بهترین شکل از خط امام میراث داری می کند.

 وی با اشاره به توانمندی‌های استان گلستان و زندگی مسالمت‌آمیزی که اقوام و مذاهب شیعه و سنی در کنار هم دارند، تاکید کرد: استان‌ گلستان، ایران کوچک و نگارستان اقوام است که تمامی اقوام و اقشار این مرز و بوم در این استان در صلح، وحدت و امنیت زندگی می‌کنند.

 استاندار گلستان وحدت بین برادران شیعه و سنی در این استان را بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: مدیریت و وحدت امامان و ائمه جمعه و جماعات در استان گلستان نمونه و زبانزد است و باید به این وحدت افتخار کرد.

 صادقلو با تاکید بر ضرورت وحدت و همدلی و همزبانی در بین آحاد جامعه با توجه به شرایط حساس کشور در عرصه بین‌المللی گفت: این اتحاد و وحدت در سایه اتصال به روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب به وجود آمده ‌و باید قدر این امنیت و وحدت در استان را بدانیم.

 وی همچنین با قدردانی از تلاش های نماینده ولی فقیه درگلستان برای ایجاد وحدت در این استان گفت: امروز نگاه نماینده ولی فقیه در استان نگاه وحدت و منشا تحول است.

 صادقلو با خیر مقدم به نوه امام راحل گفت: حضور سید حسن خمینی در گلستان بارقه ای از امید دردل مردم استان ایجاد کرده است.

وی در پایان هوشمندی و هوشیاری مردم این استان در مقاطع حساس کشور را مثال‌زدنی دانست و ابراز کرد: مردم استان گلستان قدردان آرمان‌های امام و شهدا هستند و همیشه با ابراز ارادت و حضور پررنگ خود در مقاطع حساس این موضوع را به اثبات رساندند و در آینده نیز قدرتمندتر از گذشته ثابت خواهند کرد.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1191
  • کد خبر : 9298