عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفویض اختیار وزیر جهاد کشاورزی به استاندار گلستان


تفویض اختیار وزیر جهاد کشاورزی به استاندار گلستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تفویض اختیار وزیر جهاد کشاورزی به استاندار گلستان

وزیر جهاد کشاورزی اختیارات بخش‌های مختلف خود به ویژه در صدور مجوزها را برای تسهیل فعالیت‌های کشاورزی به استاندار گلستان تفویض کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدجواد ساداتی‌نژاد ظهر امروز در جلسه و نشست صمیمی با تشکل‌های بخش کشاورزی اظهار کرد: این نشست بسیار برای من جذاب و دوست داشتنی بود چون صحبت‌های کشاورزان و تشکل‌های کشاورزی بسیار هوشمندانه، دقیق و تخصصی بود.
وی ادامه داد: من از کشاورزان و دامداران و مرغداران گلستان تشکر می‌کنم و دست همه شما را می‌بوسم که غیرتمندانه پای تامین امنیت غذایی کشور استادند.
وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: آفرین می‌گویم به مرغداران گلستان  در زمانی که کشور نیاز به تنظیم و‌تامین مرغ داشت جهادی پای کار بودند.
ساداتی‌نژاد بیان کرد: در گلستان ۷۷۰ هزار تن تولید گندم خریداری شد که جای تقدیر دارد و کشاورزی قراردادی استان گلستان نیز رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد
وی بیان کرد: ما اختیارات وزیر را به استاندار گلستان در صدور مجوزها تفویض می‌کنیم و مدیریت با استاندار و اجرای مستقیم مسائل کشاورزی با رییس سازمان جهاد کشاورزی در گلستان خواهد بود.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: موضوع مشوق‌های صادراتی برای استان‌های مرزی را با جدیت پیگیری خواهیم کرد تا شاهد تحول در این بخش باشیم.
ساداتی‌نژاد گفت: نقش گلستان در تولید مرغ و‌ پروتیین بسیار مهم است و بالای ۱۳۰ میلیون قطعه و بالای ۲۵۰ هزار تن مرغ کشور توسط گلستان تامین می‌شود.
وی اضافه کرد: کشاورزی مردمی‌ترین بخش اقتصاد کشور است و ما در وزارت جهاد به دنبال تقویت این امر هستیم و از تشکل‌ها تقاضا داریم کنار ما باشند.
وزیر جهاد کشاورزی گلستان تصریح کرد: ما می‌خواهیم در موضوع مرغ، مدیریت را به اتحادیه‌ها واگذار کنیم و اتحادیه اولین نفری است که متوجه می‌شود مشکل کجاست و نیازها چیست.
ساداتی‌نژاد تاکید کرد: ما این کار را شروع کردیم و انتظار داریم در این بخش اتحادیه‌ها بیشتر کنار ما باشند.
وی گفت: در موضوع طیور دیگر پشتیبانی امور دام خرید مازاد نخواهد کرد و این تصویب شده و تغییر نخواهد کرد.
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: اتحادیه‌ها خرید و‌ صادرات را انجام خواهد داد و در صورتی که اتحادیه‌ها ضرر کردند دولت ضرر را جبران می‌کند.
ساداتی‌نژاد با اشاره به موضوع اهمیت تولید پنبه گفت: دستور رییس جمهور احسای سازمان پنبه بوده و ما با جدیت این موضوع را پیگیری میکنیم.
وی بیان کرد: در موضوع پنبه تا زمانی که موضوع مردمی نشود به نتیجه نخواهد رسید.
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: در مضوع پنبه نیز نگاه ما همان طرحی است که در مرغ در دست اجرا داریم چون ما راهی نداریم جز اینکه برای حل مشکلات اتحادیه‌ها را وارد عرصه کنیم.
ساداتی‌نژاد در موضوع واحدهای راکد گفت: ما به صورت ویژه بر روی این واحدها تمرکز خواهیم کرد و پیگیری میکنیم تا پایان سال بخشی از این واحدهای تولیدی بخش کشاورزی را احیا کنیم.
وی در خصوص واگذاری غرفه‌های میدان بهمن تهران به اتحادیه‌های استان‌ها گفت: باراندازهای جدید در تهران در حال راه‌اندازی است و دستور دادم نباید فرفه‌ها به دلالان واگذار شود و باید به اتحادیه‌ها واگذار شود.

تفویض اختیار وزیر جهاد کشاورزی به استاندار گلستان

 

تفویض اختیار وزیر جهاد کشاورزی به استاندار گلستان

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 488
  • کد خبر : 98183