عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضریب نفوذ گازطبیعی در استان گلستان به 99.2 درصد رسید


ضریب نفوذ گازطبیعی در استان گلستان به 99.2 درصد رسید


 

در روزهای پایانی سال جاری و در آستانه سال جدید 1402 و ادامه روند گازرسانی به اقصی نقاط استان ، در حال حاضر ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوارهای شهری و روستایی استان گلستان به 99.2 درصد رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت استان گلستان ، علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان خبر فوق در این خصوص ، گفت: در سال جاری با اجرای 310 کیلومتر شبکه گازرسانی و نصب 5770 انشعاب گاز، تعداد 18220 مشترک جدید به شمار مشترکین گاز استان افزوده شده است.

وی با بیان اینکه اهداف مورد نظر ما برای سال 1401 تقریبا محقق شده وحتی در بخش هایی نیز بیشتر شده است افزود:در همین رابطه تاکنون در سطح استان 10472 کیلومتر شبکه اجرا شده ، 314 هزار 780 انشعاب نصب گردیده و 644 هزار 170 مشترک نیز جذب این شرکت شده اند .

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستانضمن تشکر از همراهی مردم عزیز استان با این شرکت در طول ایام سرد سال اظهار داشت : با ورود جبهه هوای سرد در کشور و افزایش حجم مصرف و افت شدید فشار گاز ، با وجود اینکه این استان در انتهای خطوط گاز قرار داشت با همراهی مردم ومسئولین و تلاش شبانه روزی همکاران گرامی، خوشبختانه با تمهیدات صورت پذیرفته توانستیم این بحران را به نحو مطلوبی مدیریت کنیم.

طالبی در ادامه همچنین با ارائه توصیه لازم از مشترکین گرامی خواست تا همچنان مصرف گازخود را مدیریت کرده و مباحث ایمنی گاز بویژه در ایام نوروز را نیز دقیقا رعایت نمایند ودقت داشته باشند چنانچه قصد مسافرت و یا ترک منزل به مدت طولانی را دارند حتما شیر اصلی گاز را ببندند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .