عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای حدود 300 کیلومتر شبکه ‌گاز دربازه زمانی 11 ماهه سال جاری

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد:

اجرای حدود 300 کیلومتر شبکه ‌گاز دربازه زمانی 11 ماهه سال جاری

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از اجرای حدود 300 کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی و خطوط اختصاصی صنایع در بازه زمانی از ابتدای فروردین لغایت انتهای بهمن ماه سال 99 در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، علی طالبی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت، با اعلام مطلب فوق بیان داشت: با همت و تلاشهای انجام شده  از این میزان شبکه گذاری، حدود 200   کیلومتر عملیات اجرایی شبکه گذاری در بخش  روستایی  انجام شده و 60 کیلومتر نیز در مناطق شهری و 40کیلومتر در خطوط اختصاصی صنایع اجرا شده است.
وی افزود: در همین مدت، تعداد 6265 انشعاب جدید نیز به متقاضیان گرامی واگذارشده که از این تعداد 2167 مورد شهری و 4098 انشعاب نیزدرسطح روستاها نصب گردیده است.
مهندس  طالبی اذعان داشت: امید است با تلاش مجموعه همکارن گازگلستان، پیمانکاران ومجریان پروژه های گازرسانی و همراهی و حمایت سایرسازمانهای ذیربط نسبت به افزایش توسعه گازرسانی در سطح استان اقدام شود تا  همه  مردم شریف استان از این موهبت الهی به نحو مطلوبی بهره مند شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان  با اشاره به ضریب نفوذ گاز در سبد انرژی استان که بالغ بر 72درصد می باشد از بهره مندی  تمامی 33 شهر بهمراه  894  روستا دراستان ازنعمت گازطبیعی خبرداد و در این رابطه اظهارداشت: درحال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 97 درصد جمعیت روستایی استان از انرژی گازاستفاده می کنند و تلاش داریم در صورت فراهم بودن شرایط، تا پایان سال 1400 تمامی روستا هایی که دارای شرایط گازرسانی دارند  را  به شبکه سراسری گاز متصل نمائیم .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .